VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Vladi schreef:Van wat ik weet 100/200 euro in de maand ongeveer.
Zitten allerlei voorwaarden aan verbonden en zij bepalen meestal waar je reclame voor maakt.

Dus als je voor anderhalf honderd met reclame voor Tena Lady op je wagen wil rijden, doe je ding :mrgreen:
Hahahaha... uhh no thanks nee. :lol:

Liever iets met auto's, maar zal wel erg lastig zijn allemaal als ik het zo eens google'.
Weet iemand of er een optie is om tijdens het starten de dimlichten niet uit te zetten? Als ik me ibiza 6k2 op contact draai kan ik de dimlichten(xenon) aanzetten. En dan draai ik de contact verder en dan gaan ze uit, startmotor draait en als de motor draait gaan ze weer aan. Bij een golf 5 blijven ze gewoon aan als je start. Ik zou dat ook graag willen :mrgreen:
bullus schreef:Past/werkt een kmteller unit van een v5 2001 op een 1.6 16v 2001 zonder aanpassingen?
Je moet het toerental ff veranderen met VCDS..Anders wijkt deze af, net zoals de km teller.

Ook moet je de teller en sleutels inleren..

Is je teller kapot of wil je een andere ?
Ik zal deze vanavond even bestellen:
http://boelm.nl/volkswagen/golf-2-jetta ... svoor.html

Omdat mijn deur niet meer van buiten open wil. Heb het al eens eerder gehad en toen ook dit besteld. Het lag hem aan het afslijten van het pennetje wat iets naar beneden drukt. Maar nu is het al weer zo ver. Dus maar weer een nieuwe aanschaffen. Aangezien het maar €5 kost. Maar met verzendkosten word het meer. Daarom dacht ik ook maar even blok olie er bij te kopen. Weet misschien iemand wat voor olie er in een 1.6 diesel blok gaat van een golf MK2? En hoeveel liter er ongeveer in gaat als je hem helemaal vernieuwd?

Alvast bedankt!
door bullus
MK2-VRT schreef:
bullus schreef:Past/werkt een kmteller unit van een v5 2001 op een 1.6 16v 2001 zonder aanpassingen?
Je moet het toerental ff veranderen met VCDS..Anders wijkt deze af, net zoals de km teller.

Eigenlijk puur voor de looks,is een highline versie.
Zijn er ook andere manieren om zo'n look te krijgen,bv dmv een ander tellerplaatje vervangen.
Laatst gewijzigd door bullus op 28 jan 2013 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
MK2-VRT schreef:Zou 2 liter olie nemen..Dan heb je genoeg ( 75W90 GL4 )

;)

Staat hier niet bij als ik het goed heb toch? :SCRATCH:

Edit: heb nog wat op google gezocht; hieruit kwam dat er het beste 10w40 Semi Synthetic in kon. Klopt dat?
ja dit klopt, mk2-vrt had het over de versnellingsbak olie, jij hebt het over motorolie.

Bakolie:75w90 2 liter

motorolie 10w40 en aan een kannetje van 5 liter heb je ruim voldoende
is er iemand op het forum met golf 2/3 2.0 8v turbo weet iemand dat?
wil er even wat meer info over
bullus schreef:
MK2-VRT schreef:

Eigenlijk puur voor de looks,is een highline versie.
Zijn er ook andere manieren om zo'n look te krijgen,bv dmv een ander tellerplaatje vervangen.
Heb nog een paar mooie SE tacho's maar die zijn van een TDI.. :mrgreen:
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]