VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Arnow
Even een vraagje. Passen 17inch 7,5J wielen met een ET56 onder me Caddy 3? De inche enzo wil wel, maar de ET?
door Arnow
Arnow schreef:Even een vraagje. Passen 17inch 7,5J wielen met een ET56 onder me Caddy 3? De inche enzo wil wel, maar de ET?
Kan er voor geschikte prijs 20mm spacers bij kopen maar moet dit wel nodig zijn ;)
Doe eerst maar mooi passen kan je zo zien of het gaat en staat :tu:
door Bobmk4
Hallo allemaal,

Gisteren kwam er een kameraad naar me toe en die ze schoonvader heeft een bora gekocht.

Maar die wil graag een trekhaak eronder en die heb ik onder mijn golf en ik wil hem er graag afhalen nu is de vraag of je de trekhaak + balk zo kunt om ruilen van een golf en bora.

Dus zijn lege balk om ruilen met balk met daarop de trekhaak?

Hoor graag van jullie!
Weet iemand waar ik onderstaande kan bestellen? Mag ook iets soortgelijks zijn. Het komt uit een elektrische Recaro stoel.

Afbeelding

Hiermee kan je dus een parallelverbinding creëren, welke meteen geïsoleerd is. Ik had het volgende in het assortiment van Klauke gevonden: http://klauke.com/fileadmin/flipbooks/k ... ge185.html (2de helft van de pagina). Echter heb ik nog geen NL-webshop gevonden die ze verkoopt.

Iemand een idee?
hallo

wie weet of de bougiekabels van een polo 6n2 2001 1.6 GTI( rode bougiekabels ) hetzelfde zijn als die van de 1.4 16v? ze verschillen van de buitenkant alleen van kleur,

1.4 16v = zwarte bougiekabels

1.6 GTI= rode bougiekabels,

zijn deze op de kleur na hetzelfde? en weet iemand wat ze kosten en op de dealer na nog ergens anders te bestellen?

als iemand antwoord heeft op deze vragen, graag beantwoorden via PB, dit is makkelijker te lezen op mn mobiele telefoon :tu:

BVD!
barttdejong schreef:hallo

wie weet of de bougiekabels van een polo 6n2 2001 1.6 GTI( rode bougiekabels ) hetzelfde zijn als die van de 1.4 16v? ze verschillen van de buitenkant alleen van kleur,

1.4 16v = zwarte bougiekabels

1.6 GTI= rode bougiekabels,

zijn deze op de kleur na hetzelfde? en weet iemand wat ze kosten en op de dealer na nog ergens anders te bestellen?

als iemand antwoord heeft op deze vragen, graag beantwoorden via PB, dit is makkelijker te lezen op mn mobiele telefoon :tu:

BVD!

winparts eens proberen is ook banner op t forum geloof ik
door 2Erules20
wat is de beste nokkenass voor mijn auto ik heb een 266 graden op het oog maar het moet wel een beetje verantwoord voor het blok blijven en hoeveel pk zal het ong winnen ik heb een 2.0 8v 2E alvast bedankt voor jullie reacties
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]