VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
freakout31 schreef:
barttdejong schreef:hallo

wie weet of de bougiekabels van een polo 6n2 2001 1.6 GTI( rode bougiekabels ) hetzelfde zijn als die van de 1.4 16v? ze verschillen van de buitenkant alleen van kleur,

1.4 16v = zwarte bougiekabels

1.6 GTI= rode bougiekabels,

zijn deze op de kleur na hetzelfde? en weet iemand wat ze kosten en op de dealer na nog ergens anders te bestellen?

als iemand antwoord heeft op deze vragen, graag beantwoorden via PB, dit is makkelijker te lezen op mn mobiele telefoon :tu:

BVD!

winparts eens proberen is ook banner op t forum geloof ik

Thanks, nu nog uitzoeken of er verschil zit in die kabels. Maar lijkt me niet?
Iemand enig idee hoe ik de lijmresten simpel kan verwijderen achter op de Golf? Heb de letters er af gehaald, alleen nu zitten er al een half jaar lijmresten geloof ik, hoe krijg ik deze simpel weg?
door Vladi
Stickerverwijderaar van HG :tu:

Volgens mij was deze vraag een week of 2 geleden ook al gesteld op het forum.
Zoekfunctie benut? :tu:
Vladi schreef:Stickerverwijderaar van HG :tu:

Volgens mij was deze vraag een week of 2 geleden ook al gesteld op het forum.
Zoekfunctie benut? :tu:
Danku! Nop geen zoekfunctie gebruikt maar heb zo ook me antwoord toch? :lol:
Tenzij je het erg vond om t opnieuw te beantwoorden? :tu:
door 2Erules20
2Erules20 schreef:wat is de beste nokkenass voor mijn auto ik heb een 266 graden op het oog maar het moet wel een beetje verantwoord voor het blok blijven en hoeveel pk zal het ong winnen ik heb een 2.0 8v 2E alvast bedankt voor jullie reacties
door Vladi
Piepkee schreef: Tenzij je het erg vond om t opnieuw te beantwoorden? :tu:
Geen probleem, maar even de zoekfunctie gebruiken had je een direct antwoord opgeleverd :tu:
2Erules20 schreef:wat is de beste nokkenass voor mijn auto ik heb een 266 graden op het oog maar het moet wel een beetje verantwoord voor het blok blijven en hoeveel pk zal het ong winnen ik heb een 2.0 8v 2E alvast bedankt voor jullie reacties
Heb je je in/uitlaat al geoptimaliseerd? Want als je dat stock laat dan haalt zo'n nokkenasje veel minder uit dan op een al aangepaste motor.
door 2Erules20
Heb je je in/uitlaat al geoptimaliseerd? Want als je dat stock laat dan haalt zo'n nokkenasje veel minder uit dan op een al aangepaste motor.[/quote]

ik heb een supersprint spaghetti 421 liggen die gaat tegelijkertijd met de nokken as dan en inlaat zit alleen een open filter op maar 266 graden is wel mans zat zegmaar ?
door Vladi
Ik zou zelf voor een iets wildere gaan denk ik, zit je ook nog veilig en kan je er nog iets meer uit halen.
Maar 266 is ook een mooie upgrade. :tu:

Heb het eens meegemaakt op een 1800 Golf 1 Cabrio motor en dat was duidelijk voelbaar t.o.v m'n eigen Cabrio. Maar meer is bijna altijd beter :mrgreen:
VWBoraatje schreef:Hoe krijg ik mijn spiegelkap van mijn bora eraf ? kan dit zonder het glasje te verwijderen?
Je moet in ieder geval je Deurbekleding eraf halen omdat daar onder je stekkers zitten van de elektrische verstelling en verwarming. Dat doe je als volgende:

Het gedeelte waar je bediening zit voor elektrische ramen klik je eruit (schroevendraaier er onder en voorzichtig loswippen, is dus dat hele gedeelte incl schakelaars) daaronder vind je 3 kruiskop schroeven die je er dus uit schroeft. Dan maak je onder aan het deur paneel 3 torx schroefjes los. En aan de bovenkant van het deurpaneel aan de kant waar de spiegel zit, aan de zijkant een kort kruiskop schroefje die je er ook uit moet schroeven. Dan pak je de onderkant van het deurpaneel en probeer je hem voorzichtig los tetrekken (zit geklikt). Als je het los geklikt heb maak je de stekkerverbinding van het lampje naast je deurknopje los (rood knipperledje), de stekkerverbinding van het lampje in de deur (rood/wit) en haak je de bowden kabel van je handgreep aan de binnenzijde los. Daarna moet je het plastic kapje wat achter je spiegel zit (binnenzijde) losschroeven. Dit is volgens mij 1 imbusje. Daarachter maak je de stekkerverbindingen los en verwijder je 3 (imbus of kruiskop) schroefjes en los is je spiegel
Iemand een idee hoe de zwarte stoot bumpers van een golf 2 vast zitten? Is dit makkelijk te demonteren? Want ik heb het idee dat hij wat is doorgezakt bij 1 ophang punt aan de zijkant achter.
WatzeMK2 schreef:Iemand een idee hoe de zwarte stoot bumpers van een golf 2 vast zitten? Is dit makkelijk te demonteren? Want ik heb het idee dat hij wat is doorgezakt bij 1 ophang punt aan de zijkant achter.
Bedoel je de strips ( zitten geklikt ) of de bumper ? ( Zit geschroeft met 4 bouten )

266 graden geeft een leuke upgrade hoor, je zou hem nog kunnen combineren met het chipje van bolku, niet dat dit veel geeft maar is niet duur en pakt toch beter op en dergelijke

ik zeg doen :tu:
Piepkee schreef:Iemand enig idee hoe ik de lijmresten simpel kan verwijderen achter op de Golf? Heb de letters er af gehaald, alleen nu zitten er al een half jaar lijmresten geloof ik, hoe krijg ik deze simpel weg?

caramelschijf op accuboormachine werkt perfect! kan alleen wel heet worden voor je lak dus niet te lang op een plek teveel druk uitoefenen!
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]