- 09 feb 2013 01:35
ik denk dat de originele prima werken het is 266 graden dus geen circuit nok ben ook niet van plan om 8.000 toeren te gaan draaien ofzoiets maar het is allicht iets om mijn ogen voor open te houden [/quote]
Zal het maar goed navragen voor dat straks je nok verder wil dan dat je veer kan
2Erules20 schreef:266 graden geeft een leuke upgrade hoor, je zou hem nog kunnen combineren met het chipje van bolku, niet dat dit veel geeft maar is niet duur en pakt toch beter op en dergelijkeIs niet alleen de nok maat je zit ook met de klep lift goeie veren betaal je ook goed voor, je hebt zelfs veren die soms duurder zijn als de nok zelf [/quote]
bedankt man jij bedoelt zon chipie van 75 euro ?
ik denk dat de originele prima werken het is 266 graden dus geen circuit nok ben ook niet van plan om 8.000 toeren te gaan draaien ofzoiets maar het is allicht iets om mijn ogen voor open te houden [/quote]
Zal het maar goed navragen voor dat straks je nok verder wil dan dat je veer kan
Ex-rides: Golf2 1.6 / Golf2 1.8 / Golf2 1.3 / Golf2 1.8 16v / Polo coupe 1.0 / passat Santana 1.8 / huidige auto Golf2 1.9 G60 op air, momenteel op 17 inch touareg velgen.(daily gazelle fiets)