VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
2Erules20 schreef:266 graden geeft een leuke upgrade hoor, je zou hem nog kunnen combineren met het chipje van bolku, niet dat dit veel geeft maar is niet duur en pakt toch beter op en dergelijke

bedankt man jij bedoelt zon chipie van 75 euro ?
Is niet alleen de nok maat je zit ook met de klep lift goeie veren betaal je ook goed voor, je hebt zelfs veren die soms duurder zijn als de nok zelf :tu:[/quote]

ik denk dat de originele prima werken het is 266 graden dus geen circuit nok ben ook niet van plan om 8.000 toeren te gaan draaien ofzoiets maar het is allicht iets om mijn ogen voor open te houden :tu:[/quote]
Zal het maar goed navragen voor dat straks je nok verder wil dan dat je veer kan :mrgreen:
door D3NNIS
Wil een derde remlicht plaatsen in m'n Golf 3. Het raam achter in de klep heeft wel die zwarte uitsparing op het raam zitten. Maar waar normaal die haakjes zitten, zit bij mij niks :SCRATCH: Is het mogelijk om hem toch te plaatsen of moet ik echt die haakjes hebben?
door 2Erules20
zelfs veren die soms duurder zijn als de nok zelf :tu:[/quote]

ik denk dat de originele prima werken het is 266 graden dus geen circuit nok ben ook niet van plan om 8.000 toeren te gaan draaien ofzoiets maar het is allicht iets om mijn ogen voor open te houden :tu:[/quote]

Zal het maar goed navragen voor dat straks je nok verder wil dan dat je veer kan :mrgreen:[/quote]

kan ik dat gelijk vragen hier een 266 graden nokken ass is dat te doen op een standaard kop ?
alvast bedankt voor jullie antwoord
door D3NNIS
PeerII schreef:Snel vraagje.
Passen Golf 2 achterlichten ook op een Jetta 2?
Nee :tu: Golf 2 loopt schuin af, jetta recht 8)
D3NNIS schreef:
PeerII schreef:Snel vraagje.
Passen Golf 2 achterlichten ook op een Jetta 2?
Nee :tu: Golf 2 loopt schuin af, jetta recht 8)
Kan er in moet je het spul aanpassen zit er hier ook een op het forum meteen witte jetta met heldere golf2 achterlichten er in http://www.vwforum.nl/volkswagen-onderd ... 98165.html :tu:
door D3NNIS
JWA schreef:@ Dennis

Denk dat je die haakjes er toch op moet hebben , daar zet je namelijk die behuizing mee vast :tu:
Kun je die haakjes ergens los krijgen? of kan ik het ergens anders mee vastzetten?
JWA schreef:Ook even een vraagje !

Afstellen CO bij een EV motor is dat nu met een inbus ? en welke maat ?
Jij hebt spinnenkop toch? Zo ja heb je op de spinnen kop een klein gaatje waar een inbus in gaat een lange inbus welke maat weet ik zo niet kom je toch snel achter ff proberen toch
door 2Erules20
2Erules20 schreef:zelfs veren die soms duurder zijn als de nok zelf :tu:

Zal het maar goed navragen voor dat straks je nok verder wil dan dat je veer kan :mrgreen:[/quote]

kan ik dat gelijk vragen hier een 266 graden nokken ass is dat te doen op een standaard kop ?
alvast bedankt voor jullie antwoord[/quote]
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 314
Foutcode p00071

Ja juiste sensor is op kenteken gehaald Wat de […]

Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Eigenlijk niet. Dag gebracht bij VW dealer en ze h[…]