VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door 2Erules20
ik heb dezelfde set en met die banden maat kon ik m bijna op de grond leggen voor :tu:
niet nodig wel leuk :tu: hier kon i nog lager
foto v.jpg
foto v.jpg (646.74 KiB) 482 keer bekeken
Band besloot vandaag een eigen leven te leiden.....

Afbeelding

Weet iemand hoe dat uberhaubt komen kan? Alle 5 bouten waren eruit getrokken...

Nieuwe wiellagers, wielbouten en dergelijk besteld. Extra stevig ditkeer... Gebeurd me geen 2x...
Afbeelding

Ik schat dat dit veroorzaakt is door de vorige eigenaar... Die op deze velgen te korte bouten heeft gezet. Haal ze een paar keer erop en eraf in 1.5 jaar tijd en je krijgt vanzelf moeheid in materiaal.

We hebben alles vastgezet toen die afgelopen week nog op de brug stond... Net getanked... Rij verder door de straat en bam... wiel weg...

Eerste wat ik doe is auto naar rechts.. gevarenlichten... en achter m'n velg aanrennen .... Want een velg die tegen een auto aanknalt is jouw verantwoording...
Ik kwam na het auto wassen er achter dat ik een vreemde plek op de motorkap had, het lijkt op een vet of olie maar kan ook zijn zo'n kras verwijderbaar doorzichtige stift of wax hoe krijg ik dit eraf?
VWBoraatje schreef:Ik kwam na het auto wassen er achter dat ik een vreemde plek op de motorkap had, het lijkt op een vet of olie maar kan ook zijn zo'n kras verwijderbaar doorzichtige stift of wax hoe krijg ik dit eraf?
Uitwerpsel van vogels bevat zuur van de urine, dit kan zo'n doffe plek veroorzaken.
Vw_Golf_Mk2 schreef:
VWBoraatje schreef:Ik kwam na het auto wassen er achter dat ik een vreemde plek op de motorkap had, het lijkt op een vet of olie maar kan ook zijn zo'n kras verwijderbaar doorzichtige stift of wax hoe krijg ik dit eraf?
Uitwerpsel van vogels bevat zuur van de urine, dit kan zo'n doffe plek veroorzaken.

Het is niet ingevreten, het is een verdikking op de lak zelf , net als gestolde vet ofso , je voelt een bobbel naar boven , net zon plek als je er blanke lak loslaat ofso dat niet
VWBoraatje schreef:
Vw_Golf_Mk2 schreef:

Het is niet ingevreten, het is een verdikking op de lak zelf , net als gestolde vet ofso , je voelt een bobbel naar boven , net zon plek als je er blanke lak loslaat ofso dat niet
Foto erbij, gaat om de donkere plekken is zeker 0,75mm dikke laag Afbeelding
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]