VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
ClemensVento schreef:
tdilover schreef:goeiendag ik heb hier juist een golf drie tdi rode i 110pk maar op de motor zijn kapje staat geen rode i en ik heb de indruk dat hij niet echt zo goed trekt als een 110pk kan iemand aub mij meer informatie geven hoe ik nog kan zien of ik een 110pk of en 90 pk heb? mvg :D
Even op je kentekenpapieren kijken of je kenteken intypen op http://www.rdw.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jah volgens de kentekenpapieren heb ik wel 82kw maar dacht mss dat er een tweede motor instak
een 81kw is een 110pk.

Kan ook zijn dat je motor is verandert..

heb je miss een foto van de motorruimte?

gr
tdilover schreef:
jelmermm-16vt schreef:
tdilover schreef:goeiendag ik heb hier juist een golf drie tdi rode i 110pk maar op de motor zijn kapje staat geen rode i en ik heb de indruk dat hij niet echt zo goed trekt als een 110pk kan iemand aub mij meer informatie geven hoe ik nog kan zien of ik een 110pk of en 90 pk heb? mvg :D

op de 90pk zit een wastegate turbo en op de 110pk een variabele.
aah oke danku jah ik heb een variabele denk ik want een vriend met 90pk heeft gaatjes en ike niet danku voor de informatie maar hoe komt het dan dat als ik een soort van dragrace tege de 90 pk doe ik bijna geen verschil zie danku
de auto kan vanwege verschillende redenen inhouden.

een slechte luchtmassameter, een slecht werkende regelklep voor je turbodruk of een half dichtgekoold inlaatspruitstuk.(vanwege de egr klep)
hoi,

is het mogelijk om op een golf3 tdII een MFA systeem te bouwen?
Zoja, wat heb ik hier allemaal voor nodig?

gr
Hi alemaal,
Mijn golf iv 1.4 16v heeft een verbrande klep....en nu wil ik er een andere blok
inplaatsen (motor is het niet waard om te repareren, heeft veel gelopen en verbruikt heel erg veel olie). Nu is mijn vraag of het mogelijk is om van een motorblok met AHW code (wat er nu in zit) over te gaan naar een met een AKQ code. Ik Heb naamelijk een gevonden die weinig heeft gelopen.
Zo ja, waar zou ik eventueel rekening mee moeten houden bij het overzetten ?
Baytjeh schreef:hoi,

gr

??
Baytjeh schreef:
Baytjeh schreef:hoi,

gr

??
dat moet wel kunnen denk ik, want ik heb een keer een afn motor verkocht waar dat op zat.
je zal de hendel nodig hebben met de bedrading naar de zekeringkast en misschien naar de teller
Ja, zal wel 55 liter zijn.. heb zelf nog niet boven de 53 liter getankt en dan gaf hij toch wel aan dat hij écht leeg was :lol:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]