- 09 apr 2013 09:52
#2374627
Ik ga nu wel in pk's naar beneden omdat ik niet meer een complete bewerkte glader wil en alle getande troep er ook af haal. Dus weet niet eens of ik de 200pk wel ga halen, koppeling is voor 250 tot 300pk, nog steeds afgeschreven dan? Zo ja, wat is de juiste koppeling met de rest voor rond 200pk g60?
MK2-VRT schreef:Ik denk dat je koppeling en vliegwiel rijp zijn voor de GFT bak..!Aah verdemje echt? Dacht dat de koppeling nog wel aardig was.
De koppeling loopt maar op 2/3 van de plaat..Het kan nu nog ff goed gaan, maar bij meer vermogen, of op den duur zal hij zo gaan slippen en kun je de boel weer uit elkaar halen.
Ik ga nu wel in pk's naar beneden omdat ik niet meer een complete bewerkte glader wil en alle getande troep er ook af haal. Dus weet niet eens of ik de 200pk wel ga halen, koppeling is voor 250 tot 300pk, nog steeds afgeschreven dan? Zo ja, wat is de juiste koppeling met de rest voor rond 200pk g60?
Mk2 1.6, 1991 (sold)
Mk3 2.8 vr6, 1992 (total)
polo coupe, (sold)
Mk2 1.8 g60.
M'n garage topic. http://www.vwforum.nl/even-voorstellen- ... 9-240.html
Mk3 2.8 vr6, 1992 (total)
polo coupe, (sold)
Mk2 1.8 g60.
M'n garage topic. http://www.vwforum.nl/even-voorstellen- ... 9-240.html