- 29 jun 2007 16:13
sta je voor een stoplicht lekker weg te bibberen zwaar irritant!
Delcasa88 schreef:Hmm, ik ben grootgebruiker van m'n eigen topicDit heb ik dus ook![]()
Er lag een paar keer een plasje koelvloeistof onder mijn bumper, ik heb toen daarom een fles van die radiator lekstof gekocht. Ik besloot dit eerst te proberen omdat de lekkage niet eel erg was, de ene eer wel ene plas, andere keer niet.
Ik gisteren mijn koelslangen los gehaalt, leeg laten lopen en doorgespoelt totdat er bijna helder water uitkwam, tevens expansievaatje schoongemaakt zovermogelijk. Toen ff laten draaien (3minuutjes) met water, weer ff spoelen en toen nieuwe koelvloeistof erin samen met de radiator lektostop. Toen gisteren test ritje gemaakt, alles goed, slangen lekte niet, maar weer het vaatje vloeistof halfvol! Vanaf toen verdacht ik mijn koppaking...
Vanmrogen naar mn werk merkte ik dat af en toe de motor erger schokte dan normaal. Je voelt de auto bewegen in een vast ritme. Het verdween na beetje gas geven, kwam ook niet meer terug. Even later de vloeistof gecontroleerd, daar was nu wel weer wat uit! Dus ik angevult met water en weeeer gereden met die bak.
Nu schokt de auto best hevig op stationair, verdwijnt bij ietjes meer toeren, maar het komt nu wél weer terug op stationair. Echt heel irritant. Dus ik klep open, zie je inderdaad de motor liggen schudden op stationaittoerental, geef je beetje gas dan is het weg.
Vreemde is dat de auto nu dus wel heel erg schud, maar geen vloeistof meer verbruik dat laatste ritje!
Kan iemand het schudden verklaren? Draait ie maar op 3 pitten stationair?