VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
jelmermm-16vt schreef:past wel, maar je moet t naafgat wel ff bewerken anders krijg je ze er niet op
( of wel, maar dan krijg je ze er nooit meer af :mrgreen: )

dus ff uitveilen ofzo
Wederom bedankt! Ga ik er gewoon met de powervijl of een dremeltje doorheen. Komt goed!
door Jack90
Mijn golf 3 start met een koude motor duidelijk sneller dan met een warme motor. Ik merk dit bijvoorbeeld als de auto me afslaat of als ik even ergens stop en daarna weer verder ga rijden. Is dit normaal? Ik zou het juist logischer vinden als de auto koud minder goed zou starten dan warm.
ik heb laats een caddy type 1 gekocht (zal fotos nog wel even op de site zetten)
nou zit er een 4 bak onder en het schijnt het geval te zijn dat 1 type 5 bak er zo achter past.
nou was mijn vraag, wie weet welk type dat moet zijn.

nou heb ik nog een vraag

een turbo van een golf 2 1.6td kun je die ook zo op een caddy zetten of past dat niet.
en hoe zit het dan met je compressie ruimte
ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven
Op de Golf 3 cabrio van mijn vriendin zit een afneembare trekhaak gemonteerd en ik wil deze graag verwijderen. Probleem is alleen dat deze door het onderste stuk van de bumper heen is gemaakt. Kan je dit onderste stuk (ongespoten, zwart plastic stuk dus) los kopen? En zo ja, waar dan?
Kan iemand me daar uitsluitsel over geven?

De bumper is namelijk nog goed en ik wil deze niet vervangen door een ander exemplaar (wat dan ook nog gespoten moet worden), alleen omdat er een gat in dat zwarte plastic stuk zit.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]