VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Stinos
de claxon van mijn mk2 werkt niet meer.
Bij mijn oude stuur bleef de drukknop op het stuur haken en toen hield hij ermee op. heb toen een houtenstuur gemonteerd, het goudenlipje extra bijgebogen zodat hij hem zou moeten raken en nog werkte het niet. de zekering was gesprongen kwam ik net achter en heb er een nieuwe 10ampere zekering ingezet. alsnog werkt de toeter niet. Iemand een idee wat dit kan zijn?

En dan nog een vraag die nog steeds niet is beantwoord: :P Zit de achterruitenwisser op een zekering? (volgens het boekje niet) maar ik vermoed eigenlijk van wel...!?
iemand enig idee welke stabilisator stang goed is
Voor Golf 3 VR6 1996/1997

zoek de rechtse 20mm ook met die type aansluitig voor plus onderstel
Afbeelding

kan in etka vinden
nr 15 1H0 411 309 F 20mm PR-0AC, 0AD
96,07 EUR @ vw
nr (15) 1H0 411 309 H 20mm PR-0AK
111,68 EUR @ vw

maar geen flauw benul welke de goede is!
nu heb ik wel een vin nummer maar die is voor een gti. en die hebben meestal 18mm
en die zoek ik niet.
als iemand meer weet please let me know
(sloop is geen optie voor me)
Hallo,
Heb een vraag over de distrubutie riem van een polo 6n,heb deze 3 mei laten vervangen incl waterpomp en spanrol.
Nu viel mij op dat de riem een stukje over het nokkenastandwiel uitstak.
En de riem er niet mooi op ligt,wat zou hier aan de hand zijn,woensdag word hij nagekeken,heb garantie.

Afbeelding
Afbeelding

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn/of valt het opzich mee
Nynie schreef:Iemand die weet waar deze Sachs koppelingset voor is?
En misschien een prijsindicatie?

Ligt al een tijd op de plank nu..

Afbeelding
Stefan,

Dit is een koppelingsset voor een 2 massa vliegwiel, en als je het mij vraagt een 240mm koppelingsset van een TDI.

Gr
dennisvw026 schreef:Hallo,
Heb een vraag over de distrubutie riem van een polo 6n,heb deze 3 mei laten vervangen incl waterpomp en spanrol.
Nu viel mij op dat de riem een stukje over het nokkenastandwiel uitstak.
En de riem er niet mooi op ligt,wat zou hier aan de hand zijn,woensdag word hij nagekeken,heb garantie.

Afbeelding
Afbeelding

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn/of valt het opzich mee
Je zou hem nog eens kunnen ontspannen, heb in het midden leggen, riem spannen en hem eens starten, normaal gaat hij vanzelf 'recht' lopen, maar dit lijkt me niet de bedoeling..

Als 1 poulie niet in lijn zou liggen kan dit ook gebeuren, denk aan de waterpomp, maar normaal past het maar op 1 manier, dus veel verkeerd kun je er niet aan doen, maar zou er wel even naar laten kijken.
Brian93 schreef:Kan je origineel bij de vw dealer een nieuwe wang of bekleding bestellen voor de linker voorstoel van een mk4 gti (blauw/zwarte recaro's) en waar zijn er cleane bumperstrips te krijgen (voorbumper) of moet dit zelf gemaakt worden?
MK2-VRT schreef:
Nynie schreef:Iemand die weet waar deze Sachs koppelingset voor is?
En misschien een prijsindicatie?

Ligt al een tijd op de plank nu..

Afbeelding
Stefan,

Dit is een koppelingsset voor een 2 massa vliegwiel, en als je het mij vraagt een 240mm koppelingsset van een TDI.

Gr

Thanks Stefan!

Iemand die er eentje zoekt? :mrgreen:
Kan iemand mij uitleggen waarom een VR6 radiator / ventilator een 2de fan heeft met een dummy motor?

Ik heb identiek dezelfde ventilator / radiator, maar ik zie helemaal geen aansluiting op de fan zitten. Die 2de fan draait alleen als de eerste als het ware draait door aanzuiging.

Afbeelding
Jeroentje01 schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom een VR6 radiator / ventilator een 2de fan heeft met een dummy motor?

Ik heb identiek dezelfde ventilator / radiator, maar ik zie helemaal geen aansluiting op de fan zitten. Die 2de fan draait alleen als de eerste als het ware draait door aanzuiging.

Afbeelding
De 2e fan wordt met een riem aangedreven. Die zie je ook op het plaatje :tu:
Ach, DAT trok ik dus vorige zomer er tussenuit!

Die V-riem was op 1 of andere manier gesprongen en lag tussen de motor en ventilator in... Ik dacht dat is een beschermrubber ofzo maar het is dus de riem om de 2de fan aan te draaien....

Oops ... :mrgreen:

(Denk dat ik maar naar een riempje opzoek ga)
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]