VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door PeejVW
Hoor bij mijn Polo 9N3 een (ik denk) relais klikken als ik het rempedaal indruk en weer loslaat. Nou is het geluid niet zo hard maar ik vraag me toch af of het normaal is dat je dat kan horen?
PeejVW schreef:Hoor bij mijn Polo 9N3 een (ik denk) relais klikken als ik het rempedaal indruk en weer loslaat. Nou is het geluid niet zo hard maar ik vraag me toch af of het normaal is dat je dat kan horen?
Denk eerder dat het je remlicht schakelaar is wat je hoort
en het mag kan verder geen kwaad
door Alex97
In de kofferbak van mijn golf 4 zitten van die soort van opbergvakken voor gevarendriehoek/ehbo/etc (achter de achterlampen), weet de naam ervoor niet.

Nu heb ik aan de rechterkant wel een ''deksel'' maar aan de linkerkant niet, weet iemand hoe deze ''deksel'' heet en of deze los te koop zijn.
Ik heb een golf 2 1.3 injectie (1990) die niet wil aanslaan. benzinetoevoer is goed (bougies nat), bougies vonken goed.

Als ik de luchtbuis tussen het motorblok en de luchtfilter aan de kant van de luchtfilter losmaak en de motor probeer te starten blaast hij lucht uit de buis (uit de motor dus) en er komt dan ook wat rook/damp uit. klopt dit of niet?
door Stinos
Vandaag bezig geweest met de achterruitenwisser motor. de oude die erin zat was daadwerkelijk kapot (nagemeten) had een andere erbij gekregen en deze zou het volgens de multimeter wel moeten doen. Helaas werkt het allemaal nog steeds niet.. zekeringen nagekeken en na mijn idee zijn ze allemaal goed. Enige is dat volgens de vraagbaak Relais 11 voor de ruitenwisser etc is, deze heb ik niet in mn auto zitten?! ook kan ik geen draadbreuk bij het hoesje ontdekken. De sproeier werkt overigens wel.. wie kan me verder helpen?
Stinos schreef:Vandaag bezig geweest met de achterruitenwisser motor. de oude die erin zat was daadwerkelijk kapot (nagemeten) had een andere erbij gekregen en deze zou het volgens de multimeter wel moeten doen. Helaas werkt het allemaal nog steeds niet.. zekeringen nagekeken en na mijn idee zijn ze allemaal goed. Enige is dat volgens de vraagbaak Relais 11 voor de ruitenwisser etc is, deze heb ik niet in mn auto zitten?! ook kan ik geen draadbreuk bij het hoesje ontdekken. De sproeier werkt overigens wel.. wie kan me verder helpen?
Handig als je eens vermeld om wat het gaat ??
door Stinos
MK2-VRT schreef:
Stinos schreef:Vandaag bezig geweest met de achterruitenwisser motor. de oude die erin zat was daadwerkelijk kapot (nagemeten) had een andere erbij gekregen en deze zou het volgens de multimeter wel moeten doen. Helaas werkt het allemaal nog steeds niet.. zekeringen nagekeken en na mijn idee zijn ze allemaal goed. Enige is dat volgens de vraagbaak Relais 11 voor de ruitenwisser etc is, deze heb ik niet in mn auto zitten?! ook kan ik geen draadbreuk bij het hoesje ontdekken. De sproeier werkt overigens wel.. wie kan me verder helpen?
Handig als je eens vermeld om wat het gaat ??
Haha dat is een goede! gaat om de achterruitenwisser motor van een golf mk2 ;)
door Alex97
Nynie schreef:Alex, ik zou of marktplaats afzoeken naar een mk4 in onderdelen. of zelf langs een sloperij gaan.
Sorry voor het laat reageren: thanks, zal is rond speuren.
joostdankers schreef:Inbusbout op krukaspoelie zit onlosmakelijk vast, is uitboren een optie of is de uitsparing die dan over blijft te klein om het schroefdraad eruit te draaien?
Een tik met de beitel erop en hij is los!
Ik meen te herinneren dat de krukaspoelie (met de v-snaar) los kan door enkel de vier inbus bouten los te draaien en niet de grote krukasbout (die in het midden) klopt dit en zo ja, die van mij zit behoorlijk vast is er een goede manier om hem los te krijgen?
  • 1
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]