PeejVW schreef:Wat is de standaard turbodruk van een 1.8t 150pk?Tussen de 1500 en 1650MB..
The #1 Online Volkswagen Community
PeejVW schreef:Wat is de standaard turbodruk van een 1.8t 150pk?Tussen de 1500 en 1650MB..
mpi1400cc schreef:Hallo jongens,Wees verstandig en laat hem eerst even uitlezen! Als de uitlaat lekt tussen motor en kat, dan kan het lampje daar wel van gaan branden en eventueel een mengsel of lambda storing geven, maar lekt hij na de kat, dan kan het lampje daar niet van branden.
Ik zal me even voorstellen. Dylan, 22 jaar oud, stratenmaker.
Heb zelf nog geen volkswagen, maar daar moet vandaag verandering inkomen. Had gisteren een polo 6n2 1.4 mpi uit 2000 bezichtigd, maar deze had een mankement de uitlaat is lek. Nou zijn we een prijs overeengekomen en voor vandaag, straks om 4 uur staat de overschrijving de agenda. Het probleem is dat ook het motormanagement lampje brand. Ik vroeg vervolgens wat de reden daar van was. En hij garandeerde mij dat dat was, omdat de uitlaat lek was. Nou heb ik niet zoveel verstand van auto's, maar ik zei ik denk niet dat het lampje gaat branden om een kapotte uitlaat. Hij zei jawel, hij is vorige week uitgelezen en het lampje brand, omdat er verkeerde waardes doorgegeven worden, omdat er ergens een lek is in de uitlaat. Kan dit kloppen?
Mijn dank is groot.
Dylan
Tommm schreef:Wat voor olie zouden jullie in een g60 gooien? Hoop op iets meer pk dan standaard maar zal nooit veel zijn.is Castrol GTX 10w40 daar niet voor geschikt?
Tommm schreef:Wat voor olie zouden jullie in een g60 gooien? Hoop op iets meer pk dan standaard maar zal nooit veel zijn.Valvoline 10W60 Race Oil. PK's winnen met olie?
JermainGT schreef:Grappigste thuis zeker of nie?Tommm schreef:Wat voor olie zouden jullie in een g60 gooien? Hoop op iets meer pk dan standaard maar zal nooit veel zijn.Valvoline 10W60 Race Oil. PK's winnen met olie?
vwarl schreef:Ik zou graag willen weten wat het partnumber is van de achterste wiellagers van mijn golf 4 4motion 150pk. Weet iemand het partnr ? geen wielnaaf enzo erbij1J0598625 RADLAGER 60.8 Euro
jurgendevries schreef:Collega van mij wil xenon in zijn auto, en de auto heeft canbus. En hij heeft van die dikke ballasten die niet geschikt zijn voor can. Dus hij zou een foutmelding krijgen dat zijn lamp stuk is als je ze aansluit.
Dit heb je toch nodig om het alsnog storingvrij werkend te krijgen?
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]