VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Wie kan mij de gouden tip geven hoe ik mijn stadslichtpit eruit krijg. Linksvoor trek ik hem er zo uit maar rechts zit ie zo vast als een hus! Ik kan er ook niet helemaal lekker bij.

Ben er klaar mee, als jullie niks weten trek ik morgen de bumper er voor vandaan en dan haal ikdce hele unit wr wel uit :GRR:
wespa schreef:Ik heb een vraagje:

Weet iemand of je ergens bbs rx503 randen kan kopen?
BBs zelf ff mailen. ze antwoorden graag :tu:
kon ze voor mijn RT108 wel krijgen (aka ABT a16)

Afbeelding

maar niet verder op ingegaan wat prijs betreft gezien anderne set er bij kreeg later so.
mail ze ff
BBS GmbH
Welschdorf 220
77761 Schiltach

Tel.: +49 (0) 78 36 52 - 0
Fax: +49 (0) 78 36 52 - 1140
E-Mail: info@bbs.com
90benjamin90 schreef:Wie kan mij de gouden tip geven hoe ik mijn stadslichtpit eruit krijg. Linksvoor trek ik hem er zo uit maar rechts zit ie zo vast als een hus! Ik kan er ook niet helemaal lekker bij.

Ben er klaar mee, als jullie niks weten trek ik morgen de bumper er voor vandaan en dan haal ikdce hele unit wr wel uit :GRR:
Toch ff trekken benjamin..Zitten vaak rot vast, en als je ze eruit hebt stelt het niks voor..
door tamer
Passen de deurpanelen van een golf 5 gti in een jetta? Ik heb wat panelen gezien met zilveren lijsten en zou eigenlijk alleen die lijsten over willen zetten. Past sowieso alles van een mk 5 in een jetta, wel toch? Opde achterlichten na dan.
MK2-VRT schreef:
90benjamin90 schreef:Wie kan mij de gouden tip geven hoe ik mijn stadslichtpit eruit krijg. Linksvoor trek ik hem er zo uit maar rechts zit ie zo vast als een hus! Ik kan er ook niet helemaal lekker bij.

Toch ff trekken benjamin..Zitten vaak rot vast, en als je ze eruit hebt stelt het niks voor..
Gelukt hoor;D!
Hallo Volks ! Ik heb een vraagje: Ik heb een bora uit 2000. Ik wil em verlagen maar heb daar niet zo veel verstand van. Ik weet alleen dat je verlagingsveren kunt gebruiken bij je gewone veerpoten. Maar ik lees en zie ook dingen over schroefsets. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een schroefset en gewoon verlagingsveren met gewone veerpoten. Het hoeft allemaal niet zo extreem laag maar iets lager staat de Bora echt veel beter. Ik hoor graag reactie.

Gr. anand.
Wie kan mij vertellen of een bbs rs sleutel ook op een bbs rc041 past?
Zover ik kan zien zijn het zon beetje dezelfde doppen :tu:
anandsadhoe schreef:Hallo Volks ! Ik heb een vraagje: Ik heb een bora uit 2000. Ik wil em verlagen maar heb daar niet zo veel verstand van. Ik weet alleen dat je verlagingsveren kunt gebruiken bij je gewone veerpoten. Maar ik lees en zie ook dingen over schroefsets. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een schroefset en gewoon verlagingsveren met gewone veerpoten. Het hoeft allemaal niet zo extreem laag maar iets lager staat de Bora echt veel beter. Ik hoor graag reactie.

Gr. anand.
Het is eigenlijk net wat je wilt..Iets lager kan ook met alleen veren, maar vaak is het dan niet niet laag genoeg en wil je nog wat lager, met een schroefset kun je mooi alles zelf stellen..Let er wel op dan als je hem een cm of 5 aan de voorkant wilt laten zakken, je ook een andere stabi stang nodig zult hebben omdat anders de aandrijfas tegen de stabi stang aan gaat lopen..Daarnaast kun je het zo gek maken als je wilt, van goedkoop tot erg prijzig > 'Comfortabeler'

Mark ( Antera ) kan er een mooie prijs voor maken, hij verkoopt en monteerd ook alles :tu:
door PeejVW
Heb PU rubbers voor de draagarmen van een polo 9n3 besteld. Moeten de 3 bouten waarmee de naaf aan de draagarm zit vervangen worden voor nieuwe? Dezelfde vraag voor de bout aan de voorkant van de draagarm?

Wat zijn de aanhaalmomenten voor deze bouten?
:tu:
door tamer
Afbeelding

Hoi. Ik wilde weten of dit sideskirts zijn van een golf 5 gti. Kan iemand dat bevestigen?

En weet iemand waar ik een lip kan vinden met ruimte voor een eindstuk? Ik kan ze niet vinden voor een jetta :?
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]