anandsadhoe schreef:Hallo Volks ! Ik heb een vraagje: Ik heb een bora uit 2000. Ik wil em verlagen maar heb daar niet zo veel verstand van. Ik weet alleen dat je verlagingsveren kunt gebruiken bij je gewone veerpoten. Maar ik lees en zie ook dingen over schroefsets. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een schroefset en gewoon verlagingsveren met gewone veerpoten. Het hoeft allemaal niet zo extreem laag maar iets lager staat de Bora echt veel beter. Ik hoor graag reactie.
Gr. anand.
Het is eigenlijk net wat je wilt..Iets lager kan ook met alleen veren, maar vaak is het dan niet niet laag genoeg en wil je nog wat lager, met een schroefset kun je mooi alles zelf stellen..Let er wel op dan als je hem een cm of 5 aan de voorkant wilt laten zakken, je ook een andere stabi stang nodig zult hebben omdat anders de aandrijfas tegen de stabi stang aan gaat lopen..Daarnaast kun je het zo gek maken als je wilt, van goedkoop tot erg prijzig > 'Comfortabeler'
Mark ( Antera ) kan er een mooie prijs voor maken, hij verkoopt en monteerd ook alles

Golf 2 R32 BUB '85
Golf 2 1.9 ARL TDI '83 202PK 481NM WMI
Golf 2 VRT 420PK 600NM
Audi RS6 Performance 741PK 1064NM
www.ecu-solutions.com
https://www.facebook.com/groups/312765538928730/