VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Heey jeroen,

Alleerst bedankt voor je reactie,

Heb na heel veel doorzeuren bij de garage waar die (uitgelijnd) was te horen gekregen dat ze het niet konden omdat de brug een opstaande rand had en de sensoren niet met elkaar konden communiceren, omdat de auto verlaagd is.

Heb overigens wel moeten betalen.

ik ga vanavond eerst maar nieuwe velgen en banden halen want volgens mij is er ene krom.(zit 115 gram lood op)

ik ga van de week maar is een afspraak maken.

Bedankt
Hallo Jeroentje,

Blijkbaar is er dus ook niet uitgelijnd.
ik heb 18 inch oz hydra black velgen.

ik wou wat meer comfort dus ik ga weer terug naar 17 inch met iets minder platte banden.
en hou ik de 18 inch voor in de winter.

ik ga vanavond de velgen halen en de auto vrijdag apk(is al 3 weken verlopen)

Dan kijken of ik voor aankomende week een afspraak voor uitlijnen kan maken.

Gr
Anders moet je misschien zorgen dat je hem ergens in 3d uit kunt laten lijnen. Dan heb je ook geen gezeur dat je auto te laag is oid. ;)

Succes!
Ik heb er zelf niet barre veel verstand van, maar mijn auto was ook te laag. En dus konden ze dat niet met een gewoon uitlijn apperaat doen, omdat ik te weinig ruimte tussen band en wielkast had.
En met een 3d apperaat kan het wel, dan hebben ze niks met band en wielkast nodig.
Ik ben zelf naar de euromaster gegaan. Misschien kan je bij jou in de buurt ook wel infomeren.

Gerben
Ik heb op aanraden van Jeroentje contact opgenomen met waart auto service.
Waalwijk had geen tijd maar in sprang capellle wel dus daar geweest.
Heb hem daar vanmiddag nog kunnen brengen en hij is nu uitgelijnd en de auto rijd weer super.

Bedankt voor de reactie's

Gr Jeff
door tijnoo
gaszitrechts schreef:Heeft iemand misschien een goed adresje om mijn golf 4 te laten uitlijnen?

maximaal uur rijden vanaf den bosch.

Ik heb mij auto ergens laten uitlijnen en nu zijn binnen 1000 km me voorbanden aan de binnekant helemaal kaal.

Mvg jeff.
auto kuypers in oisterwijk (let op er zijn er 2, NIET de vakgarage) vragen naar leon kuypers, die kent golfjes 4 beter als zen eigen vrouw :P
door tamer
Afbeelding

Vandaag heb ik een setje velgen gehaald met op de foto de ergste schade. Ik denk dat ik er niet alles uit kan schuren. Ik wil het gepolijste randje houden als het kan.
Kan het toch denken jullie met zelf schuren of toch uitbesteden. Ik wil de rand niet erger maken, heb geen ervaring met gepolijste delen schuren, al zal het wel hetzelfde zijn.

Iemand van hier die het kan of wilt herstellen? Gaat om twee velgen.
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]