VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
k04-001
open rvs uitlaat incl 3 inch downpipe
fmic
high flow uitlaat spruitstuk
cold air intake
en een chip
4 bar brandstofdruk regelaar.

Streven is 250+ krukaspk's

Is dit nog te doen met een originele golf 4 gti brandstofpomp? Of moet deze vervangen worden voor een andere, zo ja welke?

alvast bedankt.
Piepkee schreef:Iemand enig idee waar je een losse g60 dorpellijst van golf 2 orgineel of namaak kan bestellen? Heb alleen bestuurderskant nodig!
Je hebt mail ;)
door sabotage
Passat 2003 variant:

Sluiting met aanhangwagen: zowel rechtsvoor en achterverlichting nu uit.
Verlichtings zekering prima. Dus waar vind ik trekhaak zekering?
je hebt ook een motorreiniging(flush) voor de olie e.d. doe je erin en laat je een tijd je motor draaien, best is verhoogd stationair en daarna olie verversen, dit reinigt de motor ook van binnen(licht schurende werking)
Weet iemand toevallig hoe lang de voorsteveerpoten zijn van ta technix van golf 4? Want kan een nieuwe set kopen met 35mm verlaging. Ik had eens zo'n zelfde set gehaalt van golf 2 en die was 60-80 maar toen ik de originele poten naast het verlagings setje hield zat er een dikke 12cm verschil in.. Aangezien de verlaging een probleem is bij golf 4 vanwegen de stabi stang
door D3NNIS
Ik heb even een klein vraagje. Ik heb laatst een mooie set GTI koplampen gekocht voor m'n Golf 3.
Nu zit er aan de achterkant van de koplamp een soort witdraaiknopje..,of iets wat het binnenwerk vasthoud.

Afbeelding

Deze is er bij mij af. Ik krijg met geen mogelijkheid dat ding van m'n andere koplampen af... :SCRATCH:

Iemand die weet hoe ik dit voorelkaar krijg en of ze nieuw zijn te bestellen?

Mvg Dennis
door tamer
Hoi. Ik heb twee weken geleden een jetta 2.0 tdi gekoch. Nu ben ik met spoed op zoek naar een winterset. Nu zag ik op steekmaat.nl dat 195 65 15 wel aanbevolen wordt voor een mk 5 bij mogelijke bandenmaten en bij een jetta niet. Het is eigenlijk hetzelfde type dus zal wel passen, maar kan de grootte en vermogen of iets anders hier invloed op hebben? Kan ik gewoon een setje 15 er op doen?
tamer schreef:Hoi. Ik heb twee weken geleden een jetta 2.0 tdi gekoch. Nu ben ik met spoed op zoek naar een winterset. Nu zag ik op steekmaat.nl dat 195 65 15 wel aanbevolen wordt voor een mk 5 bij mogelijke bandenmaten en bij een jetta niet. Het is eigenlijk hetzelfde type dus zal wel passen, maar kan de grootte en vermogen of iets anders hier invloed op hebben? Kan ik gewoon een setje 15 er op doen?
Ligt aan de grote van je remklauw/remschijf voorzijde. Ik heb een Golf6 GTD 2.0 TDI 170PK en ik moet minimaal 16 inch hebben. Dus kan best zo zijn dat 15 inch bij jou ook niet past. Wat zit er standaard op dan?

16Inch past net

Afbeelding
De bedoeling is om vanavond even mijn nieuwe schroefset te monteren. Is het nodig om dan gelijk alle toplagers te vervangen of kun je eerst ook met de oude toplagers verder. Ik heb de toplagers namelijk niet in huis te liggen nu maar wil vanavond wel de boel er onder hebben.. Alvast bedankt!
  • 1
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]