VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
:D Wederom voor de mk2 rijders. Rijden jullie op 15 of 16 inch? Momenteel staat die van mij op bbs'en 16 inch, maar het lijkt zo TE groot. Tevens kan de auto ook weer niet te laag omdat dan de schotels van de schroefset tegen de binnenzijde van de band valt. :? Hebben jullie dit ook?
Nynie schreef::D Wederom voor de mk2 rijders. Rijden jullie op 15 of 16 inch? Momenteel staat die van mij op bbs'en 16 inch, maar het lijkt zo TE groot. Tevens kan de auto ook weer niet te laag omdat dan de schotels van de schroefset tegen de binnenzijde van de band valt. :? Hebben jullie dit ook?
wat is je ET, bandenmaat en breedtje van de velg dan?

rijd persoonlijk op 15 inch maar met 16 inch zou je een aardig lage look moeten kunnen krijgen,
Maten zijn 195/45/16. Et kan ik zo even niet zeggen. Maar de band is te breed en als hier een spacer tussengeplaatst word loopt deze weer tegen de wielkuip aan :(
Heb ook nog OZ van 16 liggen. Misschien dat die iets dunner zijn. Anders word het toch overschakelen naar de 15 inch velgen denk ik..
door djCo-B
ik heb niet zoveel verstand van mk2, maar misschien de hulpveren van je schroefset verwijderen? Bij mijn Supersport set kwamen na verwijderen van die hulpveren die stelringen niet meer zo akelig dicht bij/tegen de banden (7,5 J ET35)
jongens.. klein vraagje

Iemand die weet wat de binnenmaten van een MKII ('98er) Caddy zijn?

Wil weten of er een '04 zx6-r past ivm ophalen uit engeland. Met een aanhanger is de overtocht gelijk 3x zo duur. :?
MrSelected schreef:jongens.. klein vraagje

Iemand die weet wat de binnenmaten van een MKII ('98er) Caddy zijn?

Wil weten of er een '04 zx6-r past ivm ophalen uit engeland. Met een aanhanger is de overtocht gelijk 3x zo duur. :?
ik denk dat dat krap wordt in de lengte, ik kan vanavond wel even meten.
door Jack90
Het zal geen specifiek volkswagen probleem zijn. Als het licht op een bepaalde manier in de ruit valt zie ik lichte krassen in een baan waar de ruitenwisser komt. Is hier nog iets tegen te doen? Behalve het vervangen van de ruitenwisser. Ik denk dat dit al bij een vorige eigenaar is gebeurd want het rubber is nog gewoon goed. Kan ik de krasjes nog uit de ruit krijgen? In het donker zijn ze nogal storend want ze 'spreiden' lichtstralen waardoor ik weinig zie.
Jack90 schreef:Het zal geen specifiek volkswagen probleem zijn. Als het licht op een bepaalde manier in de ruit valt zie ik lichte krassen in een baan waar de ruitenwisser komt. Is hier nog iets tegen te doen? Behalve het vervangen van de ruitenwisser. Ik denk dat dit al bij een vorige eigenaar is gebeurd want het rubber is nog gewoon goed. Kan ik de krasjes nog uit de ruit krijgen? In het donker zijn ze nogal storend want ze 'spreiden' lichtstralen waardoor ik weinig zie.
laten polijsten.
hoort de achterruit verwarmingsknop van een golf 3 ook licht te geven als deze uit staat.
die van mij brandt alleen als die aan is (logisch) maar ik vroeg me af of de schakelaar zelf geen licht geeft zodat hem kan vinden in het donker
nee die zijn normaal gesproken uit als de evrwarming ook uit staat maar neem toch aan dat jij die lampjes wel kunt vinden in het donker je kent je auto vast wel goed genoeg daarvoor hahaha
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]