VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Nynie schreef:Je upload de foto's die je wilt hebben in een album (kan je altijd uitbreiden)
Als je dan een foto selecteerd kan je linksonder een link kopiëren en die in het forum plakken.

Kind kan de was doen. :tu:

heb geprobeerd maar

dan heb ik dit en moet ik alleen dit poste of moet er iets omheen staan want ik zie geen foto tevoorschijn komen
[img]IMG_0207[/img]
is zeker los te verkrijgen! je moet alleen bij een dealer zijn deze kunnen hem zo leveren in kleur
anders zou je bijvoorbeeld een speciale vw sloop kunnen proberen, hier in de omgeving R'dam hebben we een aantal zaken die de nieuwste onderdelen al hebben liggen zelfs golf 7 en dergelijke al
ook complete motoren, hadden eerst een r32 biturbo weet niet of deze er nog steeds is, kom er zelf nooit
Hotzenwalder schreef:Weet iemand of het onderdeel naast de radio in een Golf 6 (paneel om de radio heen, zie foto) los te verkrijgen is. Is beschadigd, zoek een vervangende die er wat beter uitziet, maar kan het zo snel niet online vinden bij de onderdelenshops.

Afbeelding

http://www.bm-onderdelenshop.nl/lightbo ... =9&catid=2

http://www.bm-onderdelenshop.nl/golf_6

€ 10 hele euro's :tu:
nadat ik eergisteren op de rollenbank ben geweest zijn we erachter dat ik waarschijnlijk vermogen mis.
ik heb een standaard 1.8 turbo AGU motor die door de vorige eigenaar ABT is gechipt en zou dus 170+ pk moeten hebben denk ik
op de rollenbank kwam er 163pk en 227nm uit(wat ook aan de lage kant is, na een chip vaak 300+ nm)
Sinds dat ik hem in mijn bezit heb +- 3 maanden heb ik niet iets anders gemerkt wat zou duiden op vermogensverlies dus speelt al langere tijd..
nu heb ik hem net even uitgelezen en een foto gemaakt en deze storingen komen eruit:
Afbeelding

de kvs sensor zal ik morgen vervangen maar de storingen op de injectoren vind ik raar, motor loopt namelijk wel en je merkt verder niets aparts tijdens het rijden(blijkbaar mis ik alleen vermogen waarschijnlijk)
en de mengselvorming geeft een storing wat kan duiden op problemen met LMM maar ook door de injectoren of lambdasonde.

mensen tips met waar ik naar kan kijken?
repareer eerst de koelvloeistoftemperatuursensor, het zou goed kunnen dat die Mixture-melding hierdoor word veroorzaakt. bij gebrek aan sensormeting neemt de ECU standaardwaardes, die staan gelijk aan 'veilige' waardes dus rijk mengsel e.d.
ja dankje ik ga morgen op me vrije dag toch even naar de zaak om het te repareren en voor de injectoren lees ik veel over brandstofpomp relais dus dat zou ik ook nog kunnen proberen daarna
heb vandaag nogmaals de storingen gewist om te kijken of die van de injectoren ook terugkomen.

ook heb ik de kvs sensor vervangen en ben er achter gekomen dat mijn vacuumslang van inlaat naar rembekrachtiger een flinke scheur van circa 2-3cm heeft, nu even dicht getaped maar vanmiddag komt er al een nieuwe binnen dus die zet ik er dan gelijk op.
heb de slang vervangen en geeft een flink verschil al in optrekken, nog niet veel kunnen testen helaas.
was ook nog gescheurd bij de rembekrachtiger dus op 2 plekken een flinke scheur

nog een vraagje:

wil mijn interieur delen die nu zwart/notenhout zijn gaan wrappen. eerst dacht ik aan carbon maar wil denk ik toch liever voor OEM look gaan, aangezien het goedkoper is dan nieuwe kappen e.d. en ik het een keer geprobeerd wil hebben ook.

hebben jullie alleen enig idee welke kleur in de buurt komt van de OEM versie zwart?
je hebt matzwart en fluweelzwart..???
  • 1
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]