VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
vwarl schreef:Goedemiddag, Kan iemand me aub de diameter afmeting en schijfremdikte geven voor de Voorste Remschijven van een Golf 4 4motion TDI ARL 150pk 110 kW ?

Ofwel het originele Partnumber van VW.

Alvast erg bedankt voor jullie hulp!

Grz

Meestal zit hier 280x22mm op.. PR nr :1LR - 1LS

288x25mm PR nr : 1LE

Beste is altijd even de diameter zelf controleren voor je nieuwe gaat halen / bestellen.
Heeft iemand een idee wat de officiele, of meest gebruikte benaming is, voor achter portieren van een Caddy, Transporter of wel model dan ook, zonder achter ruiten. Dus de volledig dichte versie?
Kan een RNS510 in elke golf 5 gezet worden? Dan bedoel ik niet fysiek maar of dit in elke type golf gezet kan worden? in combinatie met je boordcomputer. Zal waarschijnlijk wel ingeleerd moeten worden?
door Rick86
90benjamin90 schreef:Kan een RNS510 in elke golf 5 gezet worden? Dan bedoel ik niet fysiek maar of dit in elke type golf gezet kan worden? in combinatie met je boordcomputer. Zal waarschijnlijk wel ingeleerd moeten worden?
Kan inderdaad in elke golf 5 alleen heb je een oudere golf en een nieuwere rns (met led scherm) zul je de gateway moeten vervangen anders is elke ochtend je accu leeg.
Hallo,

Ik heb vanavond een heckblende voor mijn MK3 gekocht.
Echter loopt deze vanaf de kentekenbak helemaal door tot onderaan de achterklep.
Iemand enig idee wat dit voor versie is?
In een opwelling gekocht en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, denk een kwestie van wennen.
Ligt eraan hoe laag je wilt gaan, ik heb ook 16` 7,5J geloof et35, met voor 195/40/16, ligt op het laagste met de randen eruit geslepen en modderkuipen eruit en achter 215/40/16 nog 3cm draad over en de wielranden best ver uitgerold.
Heb wel achter 2 cm spacers ertussen, zonder paste het gewoon zonder te rollen.
door Tommm
Goeie morgen nog even,

Ik had een vraag. Ik had ook al even rond gevraagd maar denk laat ik hem toch ook hier even doen.
Ik heb vorig jaar m'n kop laten vlakken en die heb ik toen weg gezet op een bult kranten vanwege de olie etc. Nu jaar later ofzo is het tijd om de boel in elkaar te plakken. Netjes zo'n "bokje" gekocht waar het onderblok aan de bakbouten kan hangen en pak het onder blok, ziet er goed uit tot ik de onderkant bekeek. Doe ik dus niet weer weg zetten op kranten, wijze les :mrgreen:
Het ziet er niet uit, maar nu is de vraag kan ik dit gewoon schuren door middel van waterproof met hoge korrel?
Afbeelding
Die oxidatie krijg je van vocht / water, hetzelfde idee als je lang met water rijd ipv koelvloeistof..Vaak zie je echt putten uit het alu, in jou geval is er amper wat aan de hand in vergelijking.

Idd even met waterproof opschuren, liefst even met een blok, niet te grove korrel nemen, en hem monteren.
door Tommm
MK2-VRT schreef:Die oxidatie krijg je van vocht / water, hetzelfde idee als je lang met water rijd ipv koelvloeistof..Vaak zie je echt putten uit het alu, in jou geval is er amper wat aan de hand in vergelijking.

Idd even met waterproof opschuren, liefst even met een blok, niet te grove korrel nemen, en hem monteren.
Super! Dat dachten we ook al inderdaad. Welke korrel ongeveer? 1000+? En ook weer polijsten?
  • 1
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]