VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door tamer
Ik heb laatst een rns310 aangeschaft. Alles is aangesloten en werkt gewoon. Had ik het nog wel in moeten laten leren of iets dergelijks, is dit van belang?

Ten tweede wil ik een golf 6 climacontol in laten bouwen in mijn jetta. Mijn jetta is van 2007 en heeft geen stoelverwarming, kan iemand mij helpen om deze in te bouwen en in te leren en zeggen wat ik exact nodig heb, tegen betaling uiteraard? Locatie niet heel belangrijk.
Ik had begrepen een afdekpaneel van een jetta 2010? En dan gewoon een standaard airocopaneel? Ik heb op andere fora wel het een en ander gelezen maar kom er niet helemaal uit.
Heb even een vraagje over de schroefset van mijn golf 2. Voor zitten er al geen hulpveren meer op maar achter nog wel. Nu heb ik nog een kleine centimeter speling tussen de wielkast en het wiel en loopt dit achter dus soms aan. Als ik de hulpveer verwijdert wordt de auto dan stugger en loopt hij dan minder snel aan met hobbels? :tu:
hulpveren zitten er zo tussen als de auto op zijn wielen staat dus dat heeft geen zin lijkt mij.
Je kan er natuurlijk wel bumpstops tussen steken ;)

Afbeelding
gisteren zag ik een zeer mooie golf 7, funkelnagelneu, met kentekenplaat, die begon met WOB

VRAAG......die moet wel uit het hol van de leeuw komen, nietwaar?
WOLFSBURG, toch?

de man reed zoooooo keurig, eigenlijk een genot om naar te kijken, was het
Laatst gewijzigd door voorheen1999golf4 op 23 jun 2014 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze afstandsbediening werkt niet meer van de Golf 4 (is er een met 2 knopjes) nu had ik begrepen dat
Je een vervangende afstandsbediening kunt kopen.
Heeft iemand enig idee waar dit kan ?
  • 1
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]