Hallo vw liefhebbers,
Al weer even geleden dat ik op het forum heb gekeken maar zit liever achter het stuur dan achter m'n computer maar heb een paar vraagjes.
1ste is dat mijn dakaam lekt. Zeer vervelend vooral met het slechte weer op het moment. Maar wat is het beste om te doen? Heb ook al over de optie gedacht om het dicht te kitten maar ik wil hem natuurlijk wel weer open krijgen in de zomer en weet niet tot hoe ver ik de kit weer netjes weg krijg dus dat doe ik liever niet. Heb al geprobeerd nieuwe rubbers er in te zetten maar blijft lekken. Wat is het slimst om nu te gaan doen?
2e is eigenlijk heel wat anders maar zet hem toch hier maar neer.
Ik wil hem eigenlijk ook wel verkopen want wil graag een gti 16v met de bedoeling om er een turbo en op te boren etc etc. Echt een leuk projectje die ik hier dan ook ga bij houden voor de liefhebbers die dat graag mee willen maken. Maar ik wil hem dus verkopen maar nu weet ik niet of het dus wel slim is om nog veel geld uit te gaan besteden aan het dakraam te laten maken want ben bij garage's geweest en die gokte op 250 euro aan manuren alleen al!
Dus ik weet niet precies wat wijs is, jullie hopelijk wel! =D
Het is trouwens een mooie golf 2 1600 8v.
Heb net een nieuwe motor in gezet met nieuwe d-riem en alles wat los en vast zat op de motor, allemaal vervangen met bonnetjes aanwezig. en ongeveer 170.000 op de teller. motor is dus 300%
Graag hoor ik jullie advies en zal het zeker gaan opvolgen.
Zal binnen kort wel weer even mijn topic updaten die ik hier al heb met nieuwe foto's van de auto, is al het 1 en ander aan veranderd maar wacht even op mooi weer voor mooie foto's

Niet echt meer een klein vraagje maar goed^^
Alvast erg bedankt,
Tom!
edit:
voor de mensen die misschien geintresseerd zijn in de auto misschien paar oude fotootjes.
http://img35.imageshack.us/gal.php?g=snc00370t.jpg
Mk2 1.6, 1991 (sold)
Mk3 2.8 vr6, 1992 (total)
polo coupe, (sold)
Mk2 1.8 g60.
M'n garage topic.
http://www.vwforum.nl/even-voorstellen- ... 9-240.html