VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
timberland schreef:Bij mij is die schakelaar gewoon verlicht als ik stadslicht of dimlicht aanzet
Groen verlicht (pictogram) als ie uit staat en als je hem aan doet dan komt er een oranje lampje bij
ventodriver schreef:
timberland schreef:Bij mij is die schakelaar gewoon verlicht als ik stadslicht of dimlicht aanzet
Groen verlicht (pictogram) als ie uit staat en als je hem aan doet dan komt er een oranje lampje bij
Juist :mrgreen:
Hallo, ik vroeg me af of er iemand in de omgeving overijssel is die de auto een x kan nakijken op motorisch gebied, tegen een vergoeding nartuurlijk. Er is niks mis met de auto maar gewoon om even zeker te zijn dat er niks bijna kapot is of vervangen moet worden.
door sagopa
hoi,

ik heb een golf 4, en wil graag '' dimmende binnen spiegel ''plaatsen, wie kan mij helpen met het vinden van z'n binnenspiegel, met de instructies hoe je het best kan laten/doen monteren?

graag reacties op 2pac42@live.nl

zien jullie ideeën en hulp tegemoet,

groetjes

Sagopa
Vraagje (wat doe ik anders hier :P)!

In mijn golf 3 doet de verwarming raar. Stand 1 en 4 doen het altijd, maar stand 2 en 3 soms gewoon niet. Dan ga ik naar 1 of 4 en weer terug, en dan doet hij het weer. Waar kan dit aan liggen, aan de complete unit, aan de knop of aan wat anders?
door Tommm
Hallo vw liefhebbers,

Al weer even geleden dat ik op het forum heb gekeken maar zit liever achter het stuur dan achter m'n computer maar heb een paar vraagjes.

1ste is dat mijn dakaam lekt. Zeer vervelend vooral met het slechte weer op het moment. Maar wat is het beste om te doen? Heb ook al over de optie gedacht om het dicht te kitten maar ik wil hem natuurlijk wel weer open krijgen in de zomer en weet niet tot hoe ver ik de kit weer netjes weg krijg dus dat doe ik liever niet. Heb al geprobeerd nieuwe rubbers er in te zetten maar blijft lekken. Wat is het slimst om nu te gaan doen?

2e is eigenlijk heel wat anders maar zet hem toch hier maar neer.
Ik wil hem eigenlijk ook wel verkopen want wil graag een gti 16v met de bedoeling om er een turbo en op te boren etc etc. Echt een leuk projectje die ik hier dan ook ga bij houden voor de liefhebbers die dat graag mee willen maken. Maar ik wil hem dus verkopen maar nu weet ik niet of het dus wel slim is om nog veel geld uit te gaan besteden aan het dakraam te laten maken want ben bij garage's geweest en die gokte op 250 euro aan manuren alleen al!
Dus ik weet niet precies wat wijs is, jullie hopelijk wel! =D

Het is trouwens een mooie golf 2 1600 8v.
Heb net een nieuwe motor in gezet met nieuwe d-riem en alles wat los en vast zat op de motor, allemaal vervangen met bonnetjes aanwezig. en ongeveer 170.000 op de teller. motor is dus 300%

Graag hoor ik jullie advies en zal het zeker gaan opvolgen.
Zal binnen kort wel weer even mijn topic updaten die ik hier al heb met nieuwe foto's van de auto, is al het 1 en ander aan veranderd maar wacht even op mooi weer voor mooie foto's ;-)
Niet echt meer een klein vraagje maar goed^^

Alvast erg bedankt,

Tom!

edit:
voor de mensen die misschien geintresseerd zijn in de auto misschien paar oude fotootjes.
http://img35.imageshack.us/gal.php?g=snc00370t.jpg
Tarabass schreef:Vraagje (wat doe ik anders hier :P)!

In mijn golf 3 doet de verwarming raar. Stand 1 en 4 doen het altijd, maar stand 2 en 3 soms gewoon niet. Dan ga ik naar 1 of 4 en weer terug, en dan doet hij het weer. Waar kan dit aan liggen, aan de complete unit, aan de knop of aan wat anders?
ligt aan bedieningspaneel, die moet je ff vervangen man ;)
KaRaKaN schreef:
Tarabass schreef:Vraagje (wat doe ik anders hier :P)!

ligt aan bedieningspaneel, die moet je ff vervangen man ;)
Gaan we dat even proberen. Thx! :mrgreen:
door djo
Iemand een goed(koop)adresje voor een nieuwe/gereviseerde startmotor, en iemand die hem evt. tegen betaling wilt monteren? Ik ben woonzaam in omgeving Rotterdam.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]