VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
golf4 variant, AHW, 1.4, 16V, juli 1999, 1J5
hoi, ik ben die bekerhouder aan het eruithalen en blijf nu met het aluminium-frame zitten..
frame zit er nog in, maar die wil ik eruit hebben, want ik wil een nieuwe bekerhouder erin zetten

hoe haal ik dat aluminium frame eruit, en is dat inderdaad nodig om het eruit te halen?

want op
http://shop.ahw-shop.de/vw-golf-4-beche ... inal?c=880

staat een hele mooie

hoewel: ik denk dat er op de sloop ook nog wel wat voorhanden is, zodoende is het
voor mij belangrijk te weten hoe ik dat aluminium-rest-frame eruit krijg,
dus zowel bij eigen wagen als bij donor wagen, dus

bedankt alvast voor eventuele reacties en prettig weekend en mooi weer gewenst
door tamer
Volgens mij hoef je het aluminium paneel niet eruit te halen bij het vervangen van de bekerhouder. Let er wel op dat er twee soorten bekerhouders zijn en twee soorten frames, standaard en kliksysteem voor bijvoorbeeld geborstelde delen of carbon etc. Het zou eigenlijk allemaal klik moeten zijn, rustig verwijderen anders kans dat er een puntje afbreekt. Verder zitten er een aantal schoefjes spreekt voor zich. Staan ook een aantal handleidingen over.
ja, bedankt!

heb handleiding gevonden, wist niet dat het bestond
bedankt, ik ga lezen

maar kweet alleen niet welke van de twee ik heb
ding ziet niet uit als beugelachtig, zoals op de site van ahw,
maar de rondjes zijn wel gesloten rondjes, bij mij

is dat nou klik of niet?
Goedemiddag,

Ben benieuwd of dit ook onder een kleine vraag valt, maar lijkt me wel :lol:
Heb onlangs een Golf 4 1.6 SR gezien, waar r32 bumpers en een r32 (look) uitlaat op zijn gezet.
Nu wou ik die eventueel over nemen, maar de vraag is of dat uitlaat systeem / of alleen het laatste stuk vanaf de middendemper ook op mijn Golf 4 1.8 T 20V past?
door tamer
@1999golf4, volgens mij is dat bouwjaar afhankelijk, volgens mij passen de nieuwere bekerhouder niet in auto's van voor 2000, maar ik kan het mis hebben. Het moet gewoon dezelfde zijn als je er uit hebt gehaald. Die link die jij stuurde is idd een nieuwere bekerhouder en past volgens mij niet in jouw frame, maar heb jij dan geborsteld aluminium en een frame dat hier voor geschikt is?
denk ik ook, dat het niet dezelfde is
op dit forum heb ik zoiets gelezen, ja

geborsteld? zegt me nix, ik heb nix geborsteld in die kar
alleen carbon, dat pikkerige, weetjewel, zwart en plastic en plakkerig op den duur

volgens mij heb ik een gewoon klepje, dan dat plastikke dingetje met 2 rondjes
dan kom ik een metalen zwarte schuif tegen, en daarna zie ik helemaal nix
in dat aluminiumkleurige frame

en inderdaad, ik las dat voor 2000, die dingen in ieder geval niet zo beugelachtig waren,
waardoor ze niet, helemaal erin gaan en KLIKKEN, ofzo...?

misschien is de stealer nog niet eens zo'n vreemd idee :shock:
wil op mijn golf 4 gti mijn elektrische ramen laten sluiten en openen bij het bedienen en ingedrukt houden van de afstandbediening. nu heb ik al op internet gezocht maar kan het niet echt vinden, ook niet bij gerritspeek, denk dat ik niet goed zoek..

maar kan iemand mij vertellen hoe ik deze moet coderen?(welke waarden aanpassen)
freakout31 schreef:wil op mijn golf 4 gti mijn elektrische ramen laten sluiten en openen bij het bedienen en ingedrukt houden van de afstandbediening. nu heb ik al op internet gezocht maar kan het niet echt vinden, ook niet bij gerritspeek, denk dat ik niet goed zoek..

maar kan iemand mij vertellen hoe ik deze moet coderen?(welke waarden aanpassen)
Zit er niet in op de originele modules, zou dan een aftermarket systeem met comfortmodule moeten worden. Waeco heeft deze setjes e.d
ow balen, dacht dat codeer ik wel even op de zaak.. heb namelijk wel als ik de sleutel in de deur op slot of open stand houd dat de ramen dan wel automatisch sluiten en openen.
  • 1
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]