VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Wie kan mij vertellen welk oliefilter ik nodig heb voor een touran uit 2004 met een 2.0TDI BKD motor?
Deze:
filter type : filter insert
diameter (mm) : 70
hoogte (mm) : 141

Of deze:
filter type : filter insert
diameter (mm) : 64
hoogte (mm) : 155

Gr
Iemand enig idee waar zo'n steun voor een T4 koppeling kabel zoals op de onderstaande afbeelding te krijgen is?

Afbeelding
Vraagje. Ik heb een TomTom USB fastcharger, onderstaande;

Afbeelding

Hier zit een klein groen ledlampje in. De sigarettenaansluiting gaat niet over contact, dus heeft constant toevoer van spanning. Stel dat ik 1x per 3 dagen in de auto rijd, kan dit dan kwaad voor mijn accu? ofwel; als ik 'm erin laat zitten (en het led lampje dus aardig lang blijft branden), heeft dit consequenties?
Livonias schreef:Vraagje. Ik heb een TomTom USB fastcharger, onderstaande;

Afbeelding

Hier zit een klein groen ledlampje in. De sigarettenaansluiting gaat niet over contact, dus heeft constant toevoer van spanning. Stel dat ik 1x per 3 dagen in de auto rijd, kan dit dan kwaad voor mijn accu? ofwel; als ik 'm erin laat zitten (en het led lampje dus aardig lang blijft branden), heeft dit consequenties?

Moet niet uitmaken, 1 LED lampje verbruikt zo weinig. Maar aan de andere kant waarom niet de lader eruit trekken?
LennardS3 schreef:
Livonias schreef:Vraagje. Ik heb een TomTom USB fastcharger, onderstaande;

Afbeelding

Moet niet uitmaken, 1 LED lampje verbruikt zo weinig. Maar aan de andere kant waarom niet de lader eruit trekken?
Omdat de sigarettenaansluiting niet helemaal lekker zit. Krijg de USB er nauwelijks uit (vereist aardig wat brute kracht zeg maar), dus heb nu een splitter van 1x 12V naar 2x 12V die ik er wat gemakkelijker uit kan trekken, maar ja dat ziet er eigenlijk niet uit.

Zoek dus meer een tussenoplossing waarbij ik mijn kabels wel redelijk netjes weg kan werken maar mijn accu niet iedere 3 dagen leeg staat :-)
Michiel16Vmk2 schreef:Gewoon de plus van de sigaretten aansteker aansluiten op de geschakelde plus van het contact, met een extra zekering ertussen :tu:
Klinkt makkelijk! :mrgreen: Ik houd het wel bij het eruit halen van de hele zooi haha

edit; De VW garage doet het voor 49,- incl. btw., dus ik ga het daar waarschijnlijk uit laten voeren :-)
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]