VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Rick86 schreef:Dit moet geprogrammeerd worden en zeker niet iedereen kan dit aangezien dit niet met vcds kan.
Zoek eens contact met antera hier op het forum die kan het geloof ik.. zal je rond de 20-25 euro kosten gok ik zo :tu:
Hey hartstikke bedankt boys , ik ga iemand zoeken in de buurt van Rotterdam die dat kan. FF wat anders ik was bij de action en die hebben heldere led lichtjes op 12 volt , een strip van ong 18 cm en die geeft echt super helder licht. Kun je aan de voorkant van je auto monteren bij je koplamp ofzo. Kostte : 3 euries. !!

GR. Anand
door D3NNIS
Kan iemand me de prijs vertellen van 2 nieuwe originele zijschermen voor een Golf 3 met ovaal knipperlicht?

Actuele prijzen aub :tu:
EDIT: Laat maar! Probleem al gevonden. Claxon op zekering 40 is leeg! Slordig!! Als ik er een reserve zekering in prop werkt-ie weer prima, dus dat mogen ze op gaan lossen haha :tu:

Gisteren de 12V om laten bouwen zodat hij over contact loopt, werkt de claxon niet meer.... Ze hebben 'm naar een andere zekering gezet als ik het goed begreep. Zekering 31 zo uit mijn hoofd? Kan dat met elkaar te maken hebben? Golf 4.
Laatst gewijzigd door Livonias op 21 okt 2014 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
door D3NNIS
Michiel16Vmk2 schreef:Voor mk2 is er wel gewoon oem tekoop op Winparts.nl, kost ongeveer 160€ per kant, immi kost daar voor mk2 iets van €30 per kant :tu:

Net even op Winparts gekeken.. Zijn origineel te koop voor Golf 3 :tu:
€160 per kant! Hadden ze een tijdje terug nog niet!

Bestellen dan maar! Bedankt mannen ;)
Weet iemand welke badge de jetta turbo diesel af fabriek meekreeg in 87?
Zie meerdere varianten op internet en als ik google afbeeldingen afstruin vind ik alleen jettas zonder embleem...

?

thanks alvast!!
:E

Geen van allen, naja. Het is technisch gezien een TD(I) dus ik kan er het "turbo diesel" embleem op plakken maar ook het "diesel" embleem.

Het ging er mij om dat het "era" gezien allemaal MKII badges zijn en ik dus niet met een mKI badge ga rondrijden..
  • 1
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 314
Foutcode p00071

Ja juiste sensor is op kenteken gehaald Wat de […]

Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Eigenlijk niet. Dag gebracht bij VW dealer en ze h[…]

Is dit een normale prijs voor een kapotte contacts[…]