VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
jurgendevries schreef:
sjoerd96 schreef:Ik heb nu 15 inch velgen onder mijn golf en ik ben van plan om er 18 inch onder te gooien.
Moet ik dan ook de auto weer opnieuw laten uitlijnen?
Als je op dit moment geen rare slijtage hebt aan je banden, of andere klachten dan hoeft dit niet. Maar ik raad het je wel aan. Het is nooit verkeerd om het te laten controleren. Voor de kosten hoef je het niet te laten, het zal hooguit 5 tientjes zijn :tu:
Ik heb hem ongeveer 3 a 4 maand terug gekocht met schuin afgesleten banden aan de voorkant.
Heb er toen nieuwe banden op laten zetten en laten uitlijnen.
sjoerd96 schreef:
jurgendevries schreef:
sjoerd96 schreef:Ik heb nu 15 inch velgen onder mijn golf en ik ben van plan om er 18 inch onder te gooien.
Moet ik dan ook de auto weer opnieuw laten uitlijnen?
Als je op dit moment geen rare slijtage hebt aan je banden, of andere klachten dan hoeft dit niet. Maar ik raad het je wel aan. Het is nooit verkeerd om het te laten controleren. Voor de kosten hoef je het niet te laten, het zal hooguit 5 tientjes zijn :tu:
Ik heb hem ongeveer 3 a 4 maand terug gekocht met schuin afgesleten banden aan de voorkant.
Heb er toen nieuwe banden op laten zetten en laten uitlijnen.
Dan kun je gewoon andere velgen onder je golf bouten :tu:

Wel even op de E.T waarde lette bij aanschaf van je nieuwe velgen. Deze moeten niet teveel afwijken van wat de fabrikant voorschrijft
Rick86 schreef:Dit moet geprogrammeerd worden en zeker niet iedereen kan dit aangezien dit niet met vcds kan.
Zoek eens contact met antera hier op het forum die kan het geloof ik.. zal je rond de 20-25 euro kosten gok ik zo :tu:
Hey hartstikke bedankt boys , ik ga iemand zoeken in de buurt van Rotterdam die dat kan. FF wat anders ik was bij de action en die hebben heldere led lichtjes op 12 volt , een strip van ong 18 cm en die geeft echt super helder licht. Kun je aan de voorkant van je auto monteren bij je koplamp ofzo. Kostte : 3 euries. !!

GR. Anand
door D3NNIS
Kan iemand me de prijs vertellen van 2 nieuwe originele zijschermen voor een Golf 3 met ovaal knipperlicht?

Actuele prijzen aub :tu:
EDIT: Laat maar! Probleem al gevonden. Claxon op zekering 40 is leeg! Slordig!! Als ik er een reserve zekering in prop werkt-ie weer prima, dus dat mogen ze op gaan lossen haha :tu:

Gisteren de 12V om laten bouwen zodat hij over contact loopt, werkt de claxon niet meer.... Ze hebben 'm naar een andere zekering gezet als ik het goed begreep. Zekering 31 zo uit mijn hoofd? Kan dat met elkaar te maken hebben? Golf 4.
Laatst gewijzigd door Livonias op 21 okt 2014 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
door D3NNIS
Michiel16Vmk2 schreef:Voor mk2 is er wel gewoon oem tekoop op Winparts.nl, kost ongeveer 160€ per kant, immi kost daar voor mk2 iets van €30 per kant :tu:

Net even op Winparts gekeken.. Zijn origineel te koop voor Golf 3 :tu:
€160 per kant! Hadden ze een tijdje terug nog niet!

Bestellen dan maar! Bedankt mannen ;)
Weet iemand welke badge de jetta turbo diesel af fabriek meekreeg in 87?
Zie meerdere varianten op internet en als ik google afbeeldingen afstruin vind ik alleen jettas zonder embleem...

?

thanks alvast!!
  • 1
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid