VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Pure schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte, heb alleen totaal geen ervaring met gereviseerde dynamo's en ook niet iemand in mijn omgeving.
Al bij 2 auto's de originele laten reviseren, rij er nu nog steeds mee :tu:
door Pure
Ik bel morgen de garage om de auto te laten bekijken en zal eens rondbellen naar de Bosch Car service centers. Zijn er idd (volgens Google) drie hier in de buurt. thnx

Edit:
Heb uiteindelijk gewoon een nieuwe besteld, scheelde maar een paar tientjes met een gereviseerde
Laatst gewijzigd door Pure op 15 mar 2015 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
past een golf 4 sdi deur op een benzine? lijkt mij dat het niets uitmaakt maar toch even voor de zekerheid navragen.
verder plug en play, geen gerotzooi met kabels vervangen of sloten die ineens niet werken?
Hallo,

Ik heb een schroefset besteld voor mijn passat alleen ben ik bang dat ik het niet alleen af kan.
Zijn er mensen die mij kunnen helpen, wegwijs kunnen maken?
of eventueel tegen vergoeding de set er voor mij onder kunnen zetten??
omgeving gld/overijsel.

pb mij aub

mvg

ruud
door Ardj
Golfputje schreef:past een golf 4 sdi deur op een benzine? lijkt mij dat het niets uitmaakt maar toch even voor de zekerheid navragen.
verder plug en play, geen gerotzooi met kabels vervangen of sloten die ineens niet werken?
Beetje afhankelijk van de uitvoering, soms wil er nog wel eens verschil zitten in het aantal kabels wat er standaard in de deur liggen. Slotcilinder moet inderdaad overgezet worden (met een beetje praktisch inzicht en geduld een half uurtje werk).
Is het lastig om een spatbord van een golf 2 vervangen? Iemand een kleine instructie ervoor? Zit ook met de g60 wiellijsten er om heen! :tu:
door Dopie
Bumper eraf zit met 4 bouten vast.
G60 boog zal je eraf moeten halen.
Dan het scherm die zit aan de boven kant met bouten vast en aan de binnenkast langs de deur op. Zal waarschijnlijk nog bak kit op die bouten zitten. 3 a 4 bouten weet ik niet meer precies. Dan zit die ook nog aan de onderkant voor in scherm vast.
Dopie schreef:Bumper eraf zit met 4 bouten vast.
G60 boog zal je eraf moeten halen.
Dan het scherm die zit aan de boven kant met bouten vast en aan de binnenkast langs de deur op. Zal waarschijnlijk nog bak kit op die bouten zitten. 3 a 4 bouten weet ik niet meer precies. Dan zit die ook nog aan de onderkant voor in scherm vast.
Aardig klusje nog dus! Bedankt dopieeee :tu:
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]