VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
nldutchyjay schreef:Even "vagcom kabel" in google translate naar hey chinees gooien en voila. Wie zoekt zult vinden
Vroeg me meer af of alle kabels op een Golf 4 werken, lees daar wisselende verhalen over :mrgreen:
MSGH schreef:VW forum is strafbaar omtrendt het illegale vagcom, vandaar dat je waarschijnlijk geen reactie hierop krijgt :tu:
Illegaal? :SCRATCH: Gewoon een alternatief toch? Was trouwens serieus in de veronderstelling dat het gewoon een goedkoper alternatief was met wat limieten erop ten opzichte van de originele van 400 eurie :lol:
door MSGH
Livonias schreef:
nldutchyjay schreef:Even "vagcom kabel" in google translate naar hey chinees gooien en voila. Wie zoekt zult vinden
Vroeg me meer af of alle kabels op een Golf 4 werken, lees daar wisselende verhalen over :mrgreen:
MSGH schreef:VW forum is strafbaar omtrendt het illegale vagcom, vandaar dat je waarschijnlijk geen reactie hierop krijgt :tu:
Illegaal? :SCRATCH: Gewoon een alternatief toch? Was trouwens serieus in de veronderstelling dat het gewoon een goedkoper alternatief was met wat limieten erop ten opzichte van de originele van 400 eurie :lol:
Nee in principe kan je met een goed gekraakte even veel, Daarom is het dus illegaal :tu:
Livonias schreef:
Livonias schreef:Hi!

Ongetwijfeld een simpel en kort vraagje.

Ik wil mijn boordcomputer taal aanpassen van Duits naar Engels. Nou zie ik dat dit met een vagcom/vcds kabel kan. (hiero!)

Ergens anders las ik weer dat deze kabels ook via Dealextreme gekocht kunnen worden. Omdat ik er vrij weinig gebruik van zal maken hoef ik geen dure topkabel, maar vind het ook wel weer leuk om het zelf te doen :mrgreen:

Heeft er iemand een linkje welke ik moet bestellen / waar dit kan? Het gaat om een Golf 4 uit 2004. :tu:
Iemand? :tu: PM mag ook!
Je hebt dus iig geen boordcomputer + ?
Bij me pa's wagen kun je dit gewoon vanaf de knopjes op het stuur instellen, net zoals CH & LH verlichting, auto vergrendeling en comfort indicatie, taal etc. Kun je best wel een hoop mee standaard al.
Ik heb zojuist wel een kabel besteld, ben benieuwd of het werkt. die 530 euro gaat me net even te ver, alle lof naar de ontwikkelaars uiteraard.
goedemiddag,
Er ligt al enige tijd iets te rammelen in men bumper.
Dus heb ik eens gekeken wat er kon rammelen. Uitendelijk lag er iets in de bumper los en heb ik dit eruit gehaald:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wie weet wat dit is? :mrgreen:
Kevin2296 schreef:goedemiddag,
Dus heb ik eens gekeken wat er kon rammelen. Uitendelijk lag er iets in de bumper los en heb ik dit eruit gehaald:

1jo 807 724 b = Front Bumper Support

Bumpersteun ?
Vw_Golf_Mk2 schreef:
Kevin2296 schreef:goedemiddag,
Dus heb ik eens gekeken wat er kon rammelen. Uitendelijk lag er iets in de bumper los en heb ik dit eruit gehaald:

1jo 807 724 b = Front Bumper Support

Bumpersteun ?
Thanks!
Weet ook iemand wat dit precies doet is het zeer belangrijk? want dan moet ik zeker even snel een nieuwe gaan halen bij de dealer :mrgreen:
door Dopie
betreft mk3

ik heb mijn Hella DE lampen verkocht en GTI lampen terug geplaatst alleen die stel motors eraf gehaald. daardoor bewogen me lampen mee op de dikke rave beats in de auto.

nu wou ik die stel motors weer terug plaatsen maar nu schijnen de lampen als de lamp van batman :SCRATCH:
Afbeelding
hoe stel ik dat lichtbeeld goed :oops: want mijn ride heeft geen verstelbare koplampen optie :mrgreen:

anders moet ik hem maar 2meter verlagen om een beetje in de buurt te komen van beter lichtbeeld :mrgreen:
Het binnenwerk v/d koplamp hangt op 3 (of 4, weet ik hier meer precies) punten vast.
1 daarvan is het stelmotortje of een vaste ophangpunt (als je het stelmotortje eruit wilt halen, moet je een vast ophangpunt er voor in de plaats doen)

2 ophangpunten zijn verstelbaar en kan je vanaf de voorkant van je auto verdraaien met een grote kruiskop schroevendraaier oid.
  • 1
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • 314
Foutcode p00071

Ja juiste sensor is op kenteken gehaald Wat de […]

Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Eigenlijk niet. Dag gebracht bij VW dealer en ze h[…]

Is dit een normale prijs voor een kapotte contacts[…]