VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Nico45
Hallo allemaal,

Ik heb op google lopen zoeken maar niks gevonden ik kon van mijn Polo zo het dak rubber er af trekken zonder iets te doen maar ik zie bij de golf 3 nu pinnetjes zitten en een soort strip onder het rubber???

Hoe krijg ik het rubber van mijn dak weten jullie dit ik ben bang dat ik de boel kapot trek :?
Beste
Vw rijders ik heb zonet een caddy mk1 gekocht om deze op te maken
Nu is het zo dat er een orginele motor 1.6 D inzit maar ik zou graag er een golf 3 1.9 TD motor in plaatsen wie weet of dit kan en moet ik dan dingen aanpassen het enige dat ik zo direct kan zien is dat het kleppen deksel anders is voor de rest zie ik niets anders alvast bedankt
Mvg
misterlucky96 schreef:Ik zie op filmpjes dat als je de radio uit de golf 5 wilt halen draadjes van de airbag moet verwijderen, en van de noodlichten (of hoe je dat noemt) is dit zo?

Bedoel het gene wat bij 1.55 gebeurt:
https://youtu.be/3sxBs2IIj24
Als je indd rns hebt is dit inderdaad makkelijker om er bij te komen. Misschien lijkt het moeilijk maar stelt niks voor hoor.
Tip; als je stekker van de airbag er uit hebt, laat contact dan ook uit! Anders moet je hem laten uitlezen omdat je airbag lampje dan brand. Voor de rest kan het geen kwaad.
Maar 't klopt dus dat die stekker los moeten (als je ruimte wil hebben) met rns systemen. Of met een gewone radio als je dat makkelijker vind natuurlijk! ;)
Dan gewoon zonder doen ;) en geen probleem van maken als t wel moet. Lijkt lastiger dan je denkt :tu:
door Dopie
Vanyellow schreef:Beste
Vw rijders ik heb zonet een caddy mk1 gekocht om deze op te maken
Nu is het zo dat er een orginele motor 1.6 D inzit maar ik zou graag er een golf 3 1.9 TD motor in plaatsen wie weet of dit kan en moet ik dan dingen aanpassen het enige dat ik zo direct kan zien is dat het kleppen deksel anders is voor de rest zie ik niets anders alvast bedankt
Mvg
Uiteraard kan je een td motor van een mk3 in een mk1 hangen.
Je heb wel andere motorsteunen nodig. Kabelboom moet aangepast worden. Maar waarom niet gelijk een tdi motor. Intercooler etc moet je erook allemaal inbouwen.
Hier op het forum is het zag gedaan dus ik ou zeggen gebruik de zoek functie.
He Everybody,

Waar kopen jullie je keramisch vet; pot of vloeibaar in (spuit)bus?
En wat gebruiken jullie om desnoods lekkage van remvloeistof uit de leiding te voorkomen als de klauw eraf moet?

Gr! :tu:
  • 1
  • 248
  • 249
  • 250
  • 251
  • 252
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]