VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Heb een probleempje met het plaatsen van me Autoradio.
Alles past maar nu wil ik de antenne aansluiten maar weet niet waar deze in moet.
Heb een Pioneer 4700BT

Hopelijk kan iemand me helpen.

(Sorry voor de grote foto's)

Afbeelding
Afbeelding
Nico45 schreef:Je mist 1 dingetje die op je kabel gaat en dan kun je hem in je radio steken ik weet alleen niet hoe je zo n ding noemt die hebben ze wel bij elke autoshop denk ik :tu:
Dacht dat ik er al was met de kabels, maar weet iemand hoe je zo kabel noemt? ;)
door Nico45
misterlucky96 schreef:
Nico45 schreef:Je mist 1 dingetje die op je kabel gaat en dan kun je hem in je radio steken ik weet alleen niet hoe je zo n ding noemt die hebben ze wel bij elke autoshop denk ik :tu:
Dacht dat ik er al was met de kabels, maar weet iemand hoe je zo kabel noemt? ;)
Het is geen kabel maar een soort van pijpje wat je op het rondje van je kabel steekt en dan gaat hij in je radio Bart zegt antenne adapter :D
Even een plaatje van de antenne adapter zodat je straks niet de verkeerde koopt ;)

Afbeelding
Heb een vraagje, ben nu van plan om mijn originele auto radio uit mijn Golf 5 te verkopen.
Maar weet niet aan welke prijsklasse in moet denken om hem te verkopen.
Wat zouden jullie er voor geven?
Afbeelding
door Nico45
Hallo allemaal,

Ik had afgelopen week een vraag aan jullie gesteld en alleen Pieter reageerde maar ik kom er niet uit ik heb aan mijn dakantenne (16v) zo n 15 cm kabel zitten en dan word hij daar vanaf gekoppeld aan de rest van de kabel d.m.v. een mannetje en vrouwtje die je borgt met een buisje die je er overheen schuift.

Is dit nou typisch VW of zou dit een eigen maaksel zijn door bijv. de vorige eigenaar???

Vanochtend heb ik precies dezelfde antenne gehaald bij een autoshop met een vaste kabel kom ik thuis is de kabel tekort ik kwam niet verder dan de lichtschakelaar :SCRATCH:

Bij mij is eigenlijk alleen het rubber kapot en ik ben helemaal geen kniepert maar om nou 15 euro te gaan betalen voor een stukje rubber :?

Alvast bedankt voor jullie hulp ;)
door Henkiedeventer
Hallo ,
Ik heb een 2din in mij golf5 van 2008 gebouwd
Nu onthoud deze niets qua zenders enz , iedere keer als ik de auto uitzet zijn alle zenders ook weer weg .
Tevens doet mijn verlichting van de bedienings knoppen het niet .
Ook als ik dvd wil zien geeft hij een veiligheids melding (wel geluid geen beeld ) hoe kan ik dit uit krijgen ??

Ik weet niet of ik deze vraag op de juiste plaats heb gesteld ( ben helemaal nieuw hier mee )
Hoop dat iemand van jullie mij hier mee kan helpen
Alvast bedankt

Mvg Henk Meijer
ik ben weer toe aan nieuwe banden. ik had nankang ns20 205 45 17, dat beviel prima. nu zit ik te kijken naar wanli's in de zelfde maat. zit er nog verschil in die 2 banden? of is er nog een beter vand in zelfde prijsklasse
  • 1
  • 250
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]