VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Auto hangt dan voorover, maar zal geen problemen geven.

Houd er rekening mee dat je bij VAG auto's vaak wel problemen krijgt als je 40mm veren monteert op standaard dempers. Bij veel merken kun je gerust 40mm verlagen met orginele dempers, maar heb het al meerdere keren meegemaakt bij een VAG auto dat bij een uitgeveerde auto de veer los tussen de veerschotels zit.
naja het gaat om standaard veren/schokbrekers, dus weet niet of dat problemen gaat opleveren?

ben onbekend met de term VAG :oops:
Aha thanks. Maar bij de golf 3 waar het de planning is, kan het zijn dat die verlagingsveren los tussen de schotels komen te hangen?
Voor het inbouwen van elektrische CV,

waar zit het kastje van de CV bij golf4? Gewoon in het portier zelf of onder dashboard? :SCRATCH:
Stroom schema is op te vragen bij dealer dus monteren verwacht ik weinig/geen problemen.
ventodriver schreef:Heb je elektrische ramen dan zit-ie in de deur, heb je geen elektrische ramen dan moet je bij de zekeringkast zijn.
Nee geen elektrische ramen.
(Zekeringkast zelf of kastje naast de zekeringskast??)
gelukkig nog dichtbij had al weinig zin om alles open te maken :ZZZ:
Hallo allen.

Ik heb een vraagje ik ben gister aan gehouwen door de politie omdat ik ze van de weg afdrukte zeggen ze maar dat was niet zo maar daar gaat het niet om ik had een vraagje de agent zei tegen mij dat ze me auto in beslag konden nemen als ze wouden omdat ik een enkel armige ruitenwisser heb en omdat dat niet standaard vanaf fabriek en op zit mag dat niet volgens hem. hebben jullie hier enig ervaring mee zelf gehad of al een keer eerder gehoord dan hoor ik daar graag wat meer over. Michael
tijnoo schreef:als ze goed wisseren mag dat volgensmij niks uitmaken...
Dat zowieso :lol:

Als tie evenveel schoonkrijgt als de orignele ruitenwissers dan is het volgens mij toegelaten.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]