VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Vladi
Het feit dat de rechter jou wil horen houd in dat jouw situatie apart bekeken word,
de uitkomst weet je dan pas.
Omdat dit per geval anders is.
door Dopie
Dat beginners rijbewijs is gewoon ouwe koeien uit de sloot halen. word misschien wel mee genomen maar zal verder geen invloed hebben (denk ik) want na 5jaar begin je gewoon opnieuw/vers. zonder punten rijbewijs.

er zit daar een officier van justitie die doe je een voorstel. kijk naar hoe of wat de situatie was voor een bijpassende straf.
je kan een proeftijd, geldsom of combinatie krijgen. denk niet dat taak/leerstraffen hier ook van toepassing zijn.

accepteer je het voorstel dan moet je die juist nakomen. als je er niet mee eens ben kan je volgens mij nog in beroep gaan. maar kan beter of slechter uitpakken.

geen stress en gewoon niet meer doen ;)
bedank voor het meedenken en de info. geeft me toch wat rust.ja is verder afwachten. moet zeggen dat ik er nu echt van heb geleerd, en mn rijstijl heb verandert. maarja.. helaas iets te laat mee begonnen.
De reden dat je voor moet komen is waarschijnlijk omdat je de laatste keer boven de 40km/u op de snelweg ben geflits en de sanctie daarvoor valt buiten de wet mulder..

Dus heeft dat niks met je puten rijbewijs te maken of je verleden, wel wordt er gekeken naar je verleden als je voor moet komen.
En je zit nog onder de 50k/u te hard dus invordering zal het niet worden. ..
tenzij je een heel negatief verleden hebt..

Ook is het trouwens zo dat als iets een punt kost bij beginnend bestuurder, je daar een brief over krijgt dat het een strafpunt heeft gekost. .. dat hoeft dus niet ALTIJD het geval te zijn in zo'n overtreding
Michiel16Vmk2 schreef:De reden dat je voor moet komen is waarschijnlijk omdat je de laatste keer boven de 40km/u op de snelweg ben geflits en de sanctie daarvoor valt buiten de wet mulder..

Dus heeft dat niks met je puten rijbewijs te maken of je verleden, wel wordt er gekeken naar je verleden als je voor moet komen.
En je zit nog onder de 50k/u te hard dus invordering zal het niet worden. ..
tenzij je een heel negatief verleden hebt..

Ook is het trouwens zo dat als iets een punt kost bij beginnend bestuurder, je daar een brief over krijgt dat het een strafpunt heeft gekost. .. dat hoeft dus niet ALTIJD het geval te zijn in zo'n overtreding
oke, weer wat wijzer. ik heb inderdaad na het ongeval een brief gekregen met de mededeling dat het mij een punt heeft gekost. schiet me nu in eens te binnen. van die lasergun heb ik gewoon bekeuring gehad.

het was niet geflits met 40 maar ze hebben mij aangehouden met 40 km gemiddeld te hard.
door vwarl
Ik heb ff een vraagje over koelventilatoren (golf 4 tdi), deze slaan helemaal niet meer aan.

Vandaag was het dus 34 graden, airco vol aan en nog sloegen de koelventilatoren niet aan. Temperatuur van het water ging naar 100 graden (normaal altijd netjes op 90°C) Ik heb al veel opgezocht, maar kan het niet echt vinden wat het probleem is, daarmee de vraag.

Ik lees vanalles over een relais aan de batterij? Kunnen jullie even zeggen waar ik eerst naar moet kijken en daarna?

Alvast bedankt voor uw reactie,

mvg
  • 1
  • 262
  • 263
  • 264
  • 265
  • 266
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid