- 04 jul 2015 17:27
Upje en nog vraagje is iemand hier zo handig dat hij of zij de remdruk van de achterremklauwen kan verhogen met Vagcom
The #1 Online Volkswagen Community
Fritsdeblitz schreef:Upje en nog vraagje is iemand hier zo handig dat hij of zij de remdruk van de achterremklauwen kan verhogen met Vagcom
GOFAST schreef:GSPT schreef:Je hoeft maar aan het gas te denken en hij gaat al!Dat is nou zo gaaf aan dat ding NO LAG-ALL BOOST..
CarloPJB schreef:Fritsdeblitz schreef:Upje en nog vraagje is iemand hier zo handig dat hij of zij de remdruk van de achterremklauwen kan verhogen met Vagcom
Misschien is het je nog niet opgevallen .... maar zulke handige mensen zitten hier niet op het Forum.
Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat je bij de Golf GTE ook met VagCom kan tanken
Fritsdeblitz schreef:misschien is het dus wel dermate grappig. gezien jij de vraag steld om remdruk te verhogen met vagcom..... misschien heb je iets teveel forza/grantourismo of die shit gespeeld...CarloPJB schreef:Fritsdeblitz schreef:Upje en nog vraagje is iemand hier zo handig dat hij of zij de remdruk van de achterremklauwen kan verhogen met Vagcom
Misschien is het je nog niet opgevallen .... maar zulke handige mensen zitten hier niet op het Forum.
Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat je bij de Golf GTE ook met VagCom kan tanken
Weet niet wat hier grappig aan is verder volgens mij een normale vraag maar goed dokter het zelf wel uit verder thanks for nothing
Fritsdeblitz schreef:Misschien eerst eens zelf onderzoeken of het mogelijk is voor je dingen belachelijk wil maken en de lolbroek wil uithangenVolgens mij zijn de 2 die reageerden mannetjes die al redelijk wat hebben uitgespookt met auto's, en dus geen onderzoek meer nodig hebben om te zeggen dat zulke dingen niet kunnen
bobbob schreef:Frits beetje last van de warmte?![]()
Fritsdeblitz schreef:Misschien eerst eens zelf onderzoeken of het mogelijk is voor je dingen belachelijk wil maken en de lolbroek wil uithangenVolgens mij zijn de 2 die reageerden mannetjes die al redelijk wat hebben uitgespookt met auto's, en dus geen onderzoek meer nodig hebben om te zeggen dat zulke dingen niet kunnen![]()
Met andere schijven is het een ander verhaal, maar dat was niet wat jij vroeg.
Iig, laten we maar weergaan
bobbob schreef:Frits beetje last van de warmte?![]()
Fritsdeblitz schreef:Misschien eerst eens zelf onderzoeken of het mogelijk is voor je dingen belachelijk wil maken en de lolbroek wil uithangenVolgens mij zijn de 2 die reageerden mannetjes die al redelijk wat hebben uitgespookt met auto's, en dus geen onderzoek meer nodig hebben om te zeggen dat zulke dingen niet kunnen![]()
Met andere schijven is het een ander verhaal, maar dat was niet wat jij vroeg.
Iig, laten we maar weergaan
Fritsdeblitz schreef:Is dat de nieuwe norm hier haha
Dan worden er niet veel vragen meer gesteld
En jij kan vanuit je laptopje zien wat ik heb geprobeerd te vinden over dit onderwerp ook een strakke actie
Maar Back on topic het is verder goed zo prop me kabel wel in me auto
GOFAST schreef:GSPT schreef:Je hoeft maar aan het gas te denken en hij gaat al!Dat is nou zo gaaf aan dat ding NO LAG-ALL BOOST..
Fritsdeblitz schreef:Dan bij deze nogmaals 1 fijn weekendStofplaten van een r32 zijn iets groter, je kan die ouwe iets ombuigen of 2 nieuwe kopen bij de dealer à 8 per stuk.
Gelijk nog een vraag de laatste voor dit weekend
Heb net een set r32 stalen remleidingen besteld voor gaat dat passen op mijn Gti zover was ik al
Maar passen de achterremleidingen van deze set ook op mijn standaard klauwen van mijn 6 Gti
En zijn de stofplaten het zelfde van een 6 Gti als van een R32
Bedankt en iedereen een fijn
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]