VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Fritsdeblitz schreef:Upje en nog vraagje is iemand hier zo handig dat hij of zij de remdruk van de achterremklauwen kan verhogen met Vagcom

Misschien is het je nog niet opgevallen .... maar zulke handige mensen zitten hier niet op het Forum.

Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat je bij de Golf GTE ook met VagCom kan tanken :tu:
door Fritsdeblitz
CarloPJB schreef:
Fritsdeblitz schreef:Upje en nog vraagje is iemand hier zo handig dat hij of zij de remdruk van de achterremklauwen kan verhogen met Vagcom

Misschien is het je nog niet opgevallen .... maar zulke handige mensen zitten hier niet op het Forum.

Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat je bij de Golf GTE ook met VagCom kan tanken :tu:

Weet niet wat hier grappig aan is verder volgens mij een normale vraag maar goed dokter het zelf wel uit verder thanks for nothing
Fritsdeblitz schreef:
CarloPJB schreef:

Weet niet wat hier grappig aan is verder volgens mij een normale vraag maar goed dokter het zelf wel uit verder thanks for nothing
misschien is het dus wel dermate grappig. gezien jij de vraag steld om remdruk te verhogen met vagcom..... misschien heb je iets teveel forza/grantourismo of die shit gespeeld...

remdruk verhogen is mogelijk maar dan zou ik die achterste verdeler eens aanpassen.
een mechanisch iets aan passen met software.... be my guest.. :LOL:
door Fritsdeblitz
Misschien eerst eens zelf onderzoeken of het mogelijk is voor je dingen belachelijk wil maken en de lolbroek wil uithangen

En spelcomputers is voor kinderen heb ik niet

andere schijven met blokken kunnen wel degelijk en goede vermogen winst geven op je R20. als je dan alleen de voorremmen doet ben je voor 450 euro klaar. dan heb je geboorde schijven ferrodo DS2500 blokken en stalen remleidingen. dit is echt al een hele verbetering. Achterremmen zou ik persoonlijk niet doen. is meer voor de looks en win je te weinig mee qua rem vermogen. Daarnaast kan je de remdruk ook nog regelen met VCDS. dan remt het ook net ff wat beter.

Maar verder goed zo kom er zelf wel uit einde verhaal
door bobbob
Frits beetje last van de warmte? :mrgreen:

Fritsdeblitz schreef:Misschien eerst eens zelf onderzoeken of het mogelijk is voor je dingen belachelijk wil maken en de lolbroek wil uithangen
Volgens mij zijn de 2 die reageerden mannetjes die al redelijk wat hebben uitgespookt met auto's, en dus geen onderzoek meer nodig hebben om te zeggen dat zulke dingen niet kunnen ;)

Met andere schijven is het een ander verhaal, maar dat was niet wat jij vroeg.

Iig, laten we maar weer :on: gaan
door Fritsdeblitz
bobbob schreef:Frits beetje last van de warmte? :mrgreen:

Fritsdeblitz schreef:Misschien eerst eens zelf onderzoeken of het mogelijk is voor je dingen belachelijk wil maken en de lolbroek wil uithangen
Volgens mij zijn de 2 die reageerden mannetjes die al redelijk wat hebben uitgespookt met auto's, en dus geen onderzoek meer nodig hebben om te zeggen dat zulke dingen niet kunnen ;)

Geen last van de warmte vroeg volgens mij iets heel normaals en dan zulke antwoorden tja

En wat ik vroeg is wie weet hoe je de remdruk met vagcom kan veranderen meer niet heeft verder niks met andere schijven te maken

Maar prima verder back on topic
bobbob schreef:Frits beetje last van de warmte? :mrgreen:

Maar als een ander dus onderzoek moet doen om te kijken of iets kan met jouw auto betekend het dus dat je zelf nog geen onderzoek hebt gedaan? Wat er op neer komt dat je dan eigenlijk weer aardig laks ben?
door Fritsdeblitz
Is dat de nieuwe norm hier haha

Dan worden er niet veel vragen meer gesteld

En jij kan vanuit je laptopje zien wat ik heb geprobeerd te vinden over dit onderwerp ook een strakke actie

Maar Back on topic het is verder goed zo prop me kabel wel in me auto :mrgreen:
Fritsdeblitz schreef:Is dat de nieuwe norm hier haha

Dan worden er niet veel vragen meer gesteld

En jij kan vanuit je laptopje zien wat ik heb geprobeerd te vinden over dit onderwerp ook een strakke actie

Maar Back on topic het is verder goed zo prop me kabel wel in me auto :mrgreen:

Nog geen Wi-Fi Frits :SCRATCH:
Fritsdeblitz schreef:Dan bij deze nogmaals 1 fijn weekend

Gelijk nog een vraag de laatste voor dit weekend

Heb net een set r32 stalen remleidingen besteld voor gaat dat passen op mijn Gti zover was ik al

Maar passen de achterremleidingen van deze set ook op mijn standaard klauwen van mijn 6 Gti

En zijn de stofplaten het zelfde van een 6 Gti als van een R32

Bedankt en iedereen een fijn :tu:
Stofplaten van een r32 zijn iets groter, je kan die ouwe iets ombuigen of 2 nieuwe kopen bij de dealer à 8 per stuk.
Remleidingen weet ik niet voor achter.
door Fritsdeblitz
Dank Shipperss zal maandag even de Dealer bellen of ze die platen hebben

Had al gebeld maar zonder kenteken konden ze niks maar die heb ik nu van een R20

Die remleidingen gaan ze uitzoeken bij de leverancier de verkoper had er zo ook geen antwoord op.

Ze gaan de set zo aanpassen dat alles zou moeten passen

Eerst de boel ff netjes maken met verf en blanke lak wel weer ff een project zo blijf je bezig :mrgreen:
Neem ik iemand mee, heeft-ie een peuk in zn handen

Gooi die peuk weg man, zeg ik
Omdat alle ramen open stonden, kwam die peuk retour via achterraam, merkten we dus later

Nu een kapotte achterbank, want peuk was opgebrand, precies op zitgedeelte EN ruggedeelte
Interieur niet van leer maar van stof

Wat te doen? Tape? Stukje textiel overheen (laten) zetten?
Hoe moet ik het aanpakken, want het gaat er natuurlijk niet beter op worden

Dank alvast
  • 1
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid