VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Ramonkelderman schreef:Heb je heel speciaal interieur, anders gewoon andere achterbank zoeken.

Tuurlijk!
Maar ik dacht, misschien is er een simpeler/goedkopere oplossing

Mijn buurman zei, dan legje er toch een kleedje op..... Tja

Iets met tape, of een kledingreparatiewinkeltje, ofzo, die er wat op stikt?

Ik verneem het wel weer, nu eten, want 1800 uur
Tja het is net hoe veel waarde je er aan hecht.. als het je niks interesseerd volstaat een kleedje, anders andere bank zoeken.

Een beter idee is hem er gewoon helemaal uit halen, is tenslotte alleen maar onnodig gewicht.
door GSPT
1999golf4 schreef:Neem ik iemand mee, heeft-ie een peuk in zn handen

Gooi die peuk weg man, zeg ik
Omdat alle ramen open stonden, kwam die peuk retour via achterraam, merkten we dus later

Nu een kapotte achterbank, want peuk was opgebrand, precies op zitgedeelte EN ruggedeelte
Interieur niet van leer maar van stof

Wat te doen? Tape? Stukje textiel overheen (laten) zetten?
Hoe moet ik het aanpakken, want het gaat er natuurlijk niet beter op worden

Dank alvast

Hoe je dit op moet lossen??? Ja verhalen op de verzekering van de cigarettenschieter... Dat kost hem niets en helpt jou een eind op weg. Of een 2e hands interieur of de reparatie, maar iets zullen ze vergoeden. En zodra je de penningen op je rekening hebt staan kun je altijd nog kiezen voor een kleedje eroverheen. Op dat moment neem je de waardevermindering van je auto voor lief en het geld dat je "later" minder zult vangen voor je auto laat jij gewoon op je rekening staan.

Dus even hem aansprakelijk stellen voor die sigaret. :tu:
door Nico45
Ik heb weer een kleine vraag aan jullie als ik me goed herinner passen de veerpoten van een golf 3 toch ook op een Golf 2??

Ik heb een leuke Golf 2 gezien en zou dan wel wat spullen over willen zetten zoals veerpoten en velgen etc.

Bedankt weer voor jullie hulp :tu:
door Fritsdeblitz
Vraagje is dit product Afbeelding

Veel beter dan normale remolie moet de boel vernieuwen maar vroeg me af of dit spul nou echt zoveel beter is dan normale Dot 4

Thanks en fijne avond daar :tu:
Iemand ervaring met het vervangen van een distributieriem bij een Golf 2 met 1.9TDI 110pk?
Hoe vervelend is dat op een schaal van 1/10? Gezien dat er niet heel veel ruimte is om te sleutelen. :roll:
door Nico45
Ik heb ook even een vraag aan jullie ik wil as Vrijdag mijn open dak er uit halen het is een webasto.

Heeft iemand van jullie dit al eens gedaan is het te doen of valt het tegen????
Afbeelding

Het rollen van mijn dak wil niet erg lukken daarom heb ik carbon folie gehaald om er op te gaan plakken en als het nou een grote klus word snij ik de folie er wel om heen.

Alvast bedankt weer voor jullie hulp :tu:
  • 1
  • 269
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]