VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Nico45
Ik heb wel aan het kitten gedacht hoor Pieter ik heb nog een bus ruitenkit liggen.

Ik zal wel even het dak mooi glad schuren voor ik ga plakken en mocht het open dak er uit halen nou een rot klus zijn dan maak ik wel een mal voor het open dak dan plak ik de folie er om heen.
door Nico45
Ik heb weer een kleine vraag aan jullie als je carbon folie op je auto plakt is het er dan na een poosje weer af te halen of trek je dan je lak/blanke lak mee hebben jullie daar ervaring mee???
door bobbob
Als het goed is trek je met folie geen (blanke) lak of wat dan ook mee. Kan ook aan liggen of je de goeie folie hebt gebruikt ;)
Wat ik wel weet van het folie dat een maat van mij gebruikt, proffessioneel spul, is dat als je het er binnen 10 dagen aftrekt je weinig lijmresten hebt, laat je het langer zitten en trek je het eraf heb je lijmresten ;)
door Nico45
Oke bedankt deze folie van mij is geen M3 folie het koste maar 25 euro en was 1.50x2.50 m ik zal nog eens kijken of ik een ontwerp kan maken voor de motorkap ik ga er geen kermis auto van maken hoor ;)
door Fritsdeblitz
Goedenavond ik heb een probleem afkeur apk door Downpipe met 200 cell kat

Kom niet aan me juiste co heb wel me 2de lamba weg laten schrijven maar helaas had de keurmeester niet genoeg readlines bij het uitlezen van de OBD hij moet er 6 hebben en had er maar vier Dus co meten en afkeur

De tuner zou een oplossing zoeken maar ik wacht al 5 dagen op een antwoord hoe ze dit willen oplossen software matig

Wat ik wil vragen gaat een betere 200 cell kat helpen zo ja welk merk dan laat ik deze er tussen lassen .

Is zoiets zowiezo softwarematig op te lossen dus wel 6 readlines en geen p meldingen als ze hem uitlezen

En warm rijden was geen optie auto stond bijna een uur stil voor hij via de stekker ging uitlezen

Had de vraag al gesteld in het apk topic maar weet niet of hij daar thuis hoort dus probeer ik het hier nog een keer

Lees het weer thanks zover
iemand die weet hoe ik een demper vervanger van een mk2 16v op ebay.de kan zoeken(zoekterm)
gaat om degene die bij de achterbrug zit, de "suitcase" demper.
heb geen flauw idee, kan alleen het rechte stuk vinden als vervanger
Gewoon zelf ff warm rijden Frits, stukkie blazen en dan co meting uit laten voeren. Hoeven hun niet te doen, kun je zelf ook. Ik vraag het mij af of het aantal readlines wel staat vastgesteld in de APK. We hebben op de zaak een Snaptester en het verschilt nog al eens per auto hoeveel systemen je ziet. Dit zijn gewone originele auto's waar niks mee is gebeurt. Heb net ook zitten googlen maar kan daar zo niks over vinden betreft de informatie die een keurmeester moet zien. RDW is er wel mee bezig ook met het verwijderen van een roetfilter. was laats een topic hier op het forum over. Is er in de wet nog niet door.
door Fritsdeblitz
Maar dan zit ik elk jaar met een afkeur als die apk gasten een uur met je auto bezig zijn is je kat al weer koud

En dat is toch echt wat de apk keurmeester tegen me zei ik lees maar 4 readlines en daarom ging hij verder kloten .

Zit net te bedenken dat ik natuurlijk ook met me Vagcom alle foutcodes kan wissen vlak voor de keuring

Heb de auto net uitgelezen en je ziet inderdaad ook een lamba foutcode staan :GRR: deze zou de Tuner dus moeten wegschrijven lijkt mij :SCRATCH:

Maar ik betaal niet een hoop geld voor een f@ck oplossing door een Tuner waar je als nog een hoop gezeur mee krijgt bij de apk

Bedankt voor je antwoord
Ze kunnen ook met een co meting beginnen, en dan de auto keuren. Bij twijfel of indien nodig mag je een auto warm rijden. Ook met een steekproef.
Codes wissen helpt niet in die zin, als je ze wist zijn de readiness testen niet meer voltooit en moet je een co meting doen. In jou geval zou dat een oplossing kunnen zijn, als hij goed warm is en de co meting wel haalt.
door Fritsdeblitz
Dus de Tuner gaat software matig ook niet met een oplossing komen

Nou das dan weer fijn denk dat het dan toch de originele Downpipe gaat worden of een beter kat die demontabel is en dan gelijk maar een 400 cell kat

Maar als ze de lamba wegschrijven heb je dan niet altijd een kl@te verbranding :SCRATCH:

Wat een gedoe weer
  • 1
  • 270
  • 271
  • 272
  • 273
  • 274
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]