VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Fritsdeblitz
Goedemorgen daar

Vraagje mijn kofferbak verlichting werkt soms wel soms niet weet dat ik het in het slot moet zoeken

De vraag is moet ik gelijk maar een nieuw slot kopen of is mijn slot nog te repareren alleen de schakelaar van de verlichting is overleden dus beetje jammer om daar een heel nieuw slot voor te vervangen

Lees het wel weer thanks zover en 1 fijn weekend daar

Mocht er nog ergens een how to zweven op het forum hoor ik het ook graag :tu:
door kevert
Wat voor auto frits?

Enne zelf heb ik ook een vraag , de (dikke) achterbumper van een usa golf 2 ...hoe krijg je die los?
Ik heb die 4 bouten van onder al los gehad maar dan blijft de bumper op de 2 buitenhoeken nog ergens aan vastzitten , harder kan ik er niet aan trekken want dat zitten er 2 gaten in me bumper (scheelde al weinig).
Zitten er ergens 2 bouten verstopt die een eu golf niet heeft?
op 't moment leen ik even een auto van een maat van me. Het gaat om een BMW 325i (2.5 6 cilinder )

Vanmorgen in de file merkte ik dat de kachel koud werd zodra ik stil stond (stationair toerental). Als ik weer ging rijden ging hij weer warme lucht blazen. Vanmiddag onderweg naar huis stopte de kachel helemaal met warme lucht blazen en de motortemparatuur liep vrij hoog op. Ook stond er druk op het koelsysteem, de slangen waren best hard. Is dit de waterpomp die stuk is gegaan? Of is hier iets anders aan de hand? :oops:
hoi

hier een oude tomtom (tomtom one), die we jaren geleden gekocht hadden via marktplaats, voor 20 euro

de informatie is sterk verouderd, en we vragen ons af, hoe nu te werk te gaan

er zit een kaartje in van ongeveer 1,5 bij 1,5 cm, maar wat moeten we hiermee gaan doen?

of zijn er ook ergens van die kaartjes te koop, want DIT kaartje is ongeveer van 2005, ofzo
hoi, weet iemand hoe je een v-snaar van een golf 3 gti los kan halen?
Afbeelding

alvast bedankt
jaa die bedoel ik inderdaad, en dan was mijn vraag; hoe krijg je de stuurbekrachtigingssnaar eraf?
door Vladi
kevert schreef:Wat voor auto frits?

Enne zelf heb ik ook een vraag , de (dikke) achterbumper van een usa golf 2 ...hoe krijg je die los?
Ik heb die 4 bouten van onder al los gehad maar dan blijft de bumper op de 2 buitenhoeken nog ergens aan vastzitten , harder kan ik er niet aan trekken want dat zitten er 2 gaten in me bumper (scheelde al weinig).
Zitten er ergens 2 bouten verstopt die een eu golf niet heeft?
Beetje laat denk ik;

Beetje aandrukken aan de zijkanten terwijl je trekt? Zou wel een schuifsysteem achter zitten?
Ik heb de laatste tijd steeds lampen kapot. (voor en achter)
Vandaag de auto apk laten keuren en tegen de monteur gezegd dat de lampen steeds kapot gaan.
De monteur vertelde dat hij dacht dat misschien de spanningsregelaar van de dynamo kapot is.
Toen ik de auto later weer ophaalde vertelde hij dat hij de boel heeft doorgemeten maar dat er niks met de dynamo aan de hand is, maar dat het misschien door mijn subwoofer komt. ( iets met piekspanning ofzo vertelde hij???)
Kan dat kloppen en wat kan ik er aan doen?
stomme vraag waarschijnlijk, maar ik probeer iemand te pb'en

nu zie ik het bericht in mijn outbox staan
en niet in mijn verzonden-berichten-box

dus ik vergeet ergens op te klikken?

help aub
  • 1
  • 281
  • 282
  • 283
  • 284
  • 285
  • 314