VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Vladi
Zoveel als je maar wil.

Maar als je ze allemaal binnen 2 weken weer verkoopt krijg je wel een brief na 8/9 keer.
door tijnoo
2 kleine vraagjes,

Mijn polo wordt niet goed warm, kachel werkt wel redelijk als ik onder de motorkap kijk, sist de dop van het tankje kvs, wordt hij daarom ook niet warm of heeft dat er iets mee te maken?

En de ruitensproeiers doen het niet, als ik aan het reservoir luister hoor ik wel een tikje, maar het motortype loopt niet, kan ik dat los kopen? Of moet ik een hele tank kopen,
tijnoo schreef:2 kleine vraagjes,

Mijn polo wordt niet goed warm, kachel werkt wel redelijk als ik onder de motorkap kijk, sist de dop van het tankje kvs, wordt hij daarom ook niet warm of heeft dat er iets mee te maken?

En de ruitensproeiers doen het niet, als ik aan het reservoir luister hoor ik wel een tikje, maar het motortype loopt niet, kan ik dat los kopen? Of moet ik een hele tank kopen,
Probeer het motortje los te maken en even schoonmaken. Soms zitten die dingen vast. Een tikje erop kan ook wel eens helpen.
door Dopie
tijnoo schreef:Wat is een beetje een normaal verbruik voor een 6n, 1.6 uit 99 50k gelopen, automaat,

Doet nu 1 op 10 ongeveer, leek me wat hoog.
Automaat verbruik sws altijd meer als handbak
Maar is idd wel redelijk aan hogere kant
tijnoo schreef:Ohja en in mijn zekeringkast, zit een zekering voor spiegeleverwarming, Is dat altijd voorbereid? Dus gewoon verwarmde glaasjes erin en klaar? Net als bij golf 4
Geen idee
Vraagje, heb een tijd terug een schroefset (goedkoop setje) laten monteren (golf mk4). Nou loopt de rechter stelschijf aan de voorkant aan op mijn band , de andere drie poten lopen niet aan :?

Heb er voor de zekerheid een origineel setje wielen onder gegooid zodat de et waarde wel gewoon origineel is.. Wie o wie kan mij helpen?
door bobbob
tijnoo schreef:Hoe zou t kunnen dat ie zo zuipt? Uitlaat maakt ook best n zwaar geluid, misschien dat ie door de middelbare ligt, gaat ie dan ook zuipen?
Uitlaat zou voor zover ik weet geen invloed kunnen hebben op het verbruik, of de motor moet brandstof in de uitlaat gooien natuurlijk...

Darrylmk3 schreef:Vraagje, heb een tijd terug een schroefset (goedkoop setje) laten monteren (golf mk4). Nou loopt de rechter stelschijf aan de voorkant aan op mijn band , de andere drie poten lopen niet aan :?

Heb er voor de zekerheid een origineel setje wielen onder gegooid zodat de et waarde wel gewoon origineel is.. Wie o wie kan mij helpen?
Apart dat het maar met 1 wiel is, zitten er verschillende banden op?
Normaal zou ik zeggen: smallere banden of spacers ;)
  • 1
  • 283
  • 284
  • 285
  • 286
  • 287
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]