VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Wouterp schreef:
GerbenKees schreef:Hallo

Past 185 35 17 (voor) en 215 40 17 (achter) 7J velg onder een polo 6n2 of zit ik dan met teveel afweiking? En dus kleinere banden?
neem dan 185 35 17 rondom wanneer je 17 inch op een polo wilt rijden.
215 40 17 is veel te groot op een polo 6n2

Word de band omtrek dus kleiner wanneer getrokken banden in plaats van de normale brede banden? Je zou toch zeggen van wel
door Yanick
GerbenKees schreef:
Wouterp schreef:
GerbenKees schreef:Hallo

Past 185 35 17 (voor) en 215 40 17 (achter) 7J velg onder een polo 6n2 of zit ik dan met teveel afweiking? En dus kleinere banden?
neem dan 185 35 17 rondom wanneer je 17 inch op een polo wilt rijden.
215 40 17 is veel te groot op een polo 6n2

Word de band omtrek dus kleiner wanneer getrokken banden in plaats van de normale brede banden? Je zou toch zeggen van wel
185 = breedte in mm
35 = Hoogte/breedte ratio
17 = Velgdiameter in inch
dat snap ik, maar ik bedoel als je 7J velg hebt, is normaal ong 205 of 215, maar als je 185 over diezelfde breedte verspreid zou je zeggen dat de omtrek iets kleiner word, of zie ik dat verkeerd
door DeepCBassGTI
Hallo, is het mogelijk om bij een MK3 Recaro interieur de leuning gedeelte van een rechterstoel te verwisselen met een leuninggedeelte van een linker stoel? Deze hebben natuurlijk al aan beide kanten een hendel voor het naar voren klappen(drie deurs versie).
Alvast bedankt voor je reactie!
Top, ga het gelijk proberen van het weekend! :tu:
Goedendag Vw liefhebbers,

wij zijn 3 jongens uit het noorden van het land die erg geinteresseerd zijn in Volkswagen. Wij zijn nu voor onze opleiding, automotive, bezig met een project over het zogenaamde 'Vw schandaal'. Wij willen onderzoeken wat nu precies het probleem is en of de mensen nog wel vertrouwen hebben in de geliefde Volkswagen. Hierbij zou ik jullie mede Vw liefhebbers willen vragen of jullie een simpele en korte enquête zouden willen invullen voor ons. Wij zouden dit namelijk erg op prijs stellen.

Link: https://nl.surveymonkey.com/r/2L9W33V

Hartelijk bedankt!
  • 1
  • 285
  • 286
  • 287
  • 288
  • 289
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid