VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Ik verwacht bij de 8,5J ET54 dat de velg tegen de veerpoot aankomt. Is wel weer op te lossen met een spacertje, maar weet niet of je dat wil.
Meest ideale ET maat is in dit geval tussen 43 en 45. Of het allemaal past is ook afhankelijk of de Golf verlaagd is en welke bandenmaat er gemonteerd wordt.
door Fritsdeblitz
martinb schreef:Ik verwacht bij de 8,5J ET54 dat de velg tegen de veerpoot aankomt. Is wel weer op te lossen met een spacertje, maar weet niet of je dat wil.
Meest ideale ET maat is in dit geval tussen 43 en 45. Of het allemaal past is ook afhankelijk of de Golf verlaagd is en welke bandenmaat er gemonteerd wordt.
Bedankt voor het mee denken Rij nu ook met 10 mm achter spacer en 5 mm voor spacer geen probleem

Vind de velgen wel mooi en kon ze voor een goede prijs kopen Verder is mijn Golf Gti gewoon standaard Welke bandenmaat zou jij adviseren dan we gaan het dan maar proberen tzt thanks zover
door Fritsdeblitz
Vladi schreef:Hey frits, meten is weten!

Eerlijk daar heb ik geen verstand van dat gedoe met ET waarden en wat meer sorry

Heb nu mooie velgen maar helaas niet passend met een set R20 remmen dus vandaar dat ik de kenners ff vraag hoe of wat
Fritsdeblitz schreef:
martinb schreef:Ik verwacht bij de 8,5J ET54 dat de velg tegen de veerpoot aankomt. Is wel weer op te lossen met een spacertje, maar weet niet of je dat wil.
Bedankt voor het mee denken Rij nu ook met 10 mm achter spacer en 5 mm voor spacer geen probleem

Vind de velgen wel mooi en kon ze voor een goede prijs kopen Verder is mijn Golf Gti gewoon standaard Welke bandenmaat zou jij adviseren dan we gaan het dan maar proberen tzt thanks zover
Combinatie wordt dan achter ET44, voor ET45. Ideaal dus!
Bandenmaat kan 225-40-18 of misschien 215-35-18. Zit de band achter zeker wat getrokken op de velg, moet je willen.
Nee, Frits..juist wel :roll:
Of begrijp je mijn eerdere post niet? ;)
door Fritsdeblitz
Nope hij daalde niet lekker in haha maar met spacers krijg ik dus de juiste ET thanks :tu: dan kan ik ze volgende week halen en opzoek naar een goed set banden
Oliepeilstokhouder volgens mij. Kun je voor een paar euro bij de dealer kopen.
  • 1
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 314
Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Eigenlijk niet. Dag gebracht bij VW dealer en ze h[…]

Is dit een normale prijs voor een kapotte contacts[…]

Foutcode p00071

Heb je wel de juiste sensor geplaatst? Wat geeft […]