VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door MJT
Dopie schreef:Ik luister nog steeds naar bon jovi op mn bandje :mrgreen:
:LOL: +1

Tis voor mij meer een extra'tje, geen idee of ik het functioneel ga gebruiken
door bobbob
Bartaggio schreef:Die schakelaar is een soort fader. Je kan dus met de knop het geluid achterin harder en/of zachter zetten
Exact, je hebt balans (links-rechts) en fader (voor-achter). Kan je ook via je radio instellen, maar hiermee kan je het gemakkelijk bedienen. Deze knop is voor de fading en stel je dus eigenlijk de balans tussen het geluid wat voor en achter uit de speakers komt in.
Ik dacht dat je deze tussen de kabels van radio naar speaker moet zetten, maar niet helemaal zeker.
VdubMKII schreef:Ik heb een probleempje met de binnenverlichting van mijn Vento.
Bij aanschaf viel me op dat de binnenverlichting blijft branden als je hem op stand portier zet, hou ik de deur open en druk ik de schakelaar in aan de bestuurderskant dan blijft het licht branden.
Op de sloop een andere schakelaar gehaald, erin gezet, deur dicht, licht blijft even branden en dimpt dan hoe het hoort. mooi dacht ik, totdat ik laats eens in de auto bleef zitten, deur dicht, licht na een paar tellen uit, enkele tellen later sprong het licht weer aan :SCRATCH:
Om hier nog even op terug te komen, ben er gister achter gekomen dat wanneer ik de auto op contact zet de binnenverlichting gewoon naar behoren werkt dus dimt zodra de deur dicht gaat.
Maar zodra ik de sleutels uit contact haal springt de verlichting weer aan :SCRATCH:
door R3dn0l
Wouterp schreef:veel succes zulke te vinden. Destijds veel imitatie rs4 velgen in de hand gehad en die hadden allen een bevestiging zoals bij de originele audi velgen. Ik denk niet dat je deze doppen nog ergens gaan vinden.
Dank voor verheldering. Kan het kwaad om zonder naafdoppen rond te gaan rijden?
  • 1
  • 298
  • 299
  • 300
  • 301
  • 302
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]