- 20 jun 2010 11:35
Snelle vraagje: Weet iemand welke type lampen in een golf 3 zit? H4 of H7?
The #1 Online Volkswagen Community
Nynie schreef:Iemand een idee hoe porsche stoelen in een mk2 te krijgen?onderstel van de golf 2 stoelen onder de porsche stoelen lassen is een optie![]()
Bernhard schreef:Misschien een hele domme vraag;uitlaatdiameter van een 1.3 is stukken kleiner als een 1.8
wil een sportuitlaatje voor m'n golfje, maar een nieuwe vind ik een beetje zonde van het geld![]()
Zou een Remus/Sebring uitlaat voor een golf 1.8 bijvoorbeeld ( van marktplaats bijvoorbeeld ):
A: eronder passen
B: Motorvermogen niet beperken
C: Slecht zijn voor de auto?
Ik heb dus een 1.3...
llnk schreef:Ik weet niet of het hier thuis hoort... Excuses als ik t niet op de goede plek vraag dusben bang dat de kap opnieuw gespoten moet worden.. Vandaag nogal wat blanke lak van mijn motorkap eraf gespoten tijdens het wassen (heel leuk door m'n vader gedaan.....). Zie deze foto: http://img.ly/images/376744/full
Flink balen dus.... Nou heb ik hier dus compleet geen verstand van, maar is dit op een of andere manier bij te werken? Of moet dan de hele motorkap opnieuw gespoten worden? Het zijn best grote vlakken.. En in dat laatste geval, kan iemand mij een indicatie geven hoeveel ik ongeveer daaraan kwijt ben?
BartD schreef:Als ik teveel gas geef bij wegrijden dan hoor je volgens mij die kleppen even klapperen. Is hier nog wat tegen te doen of is dat nu eenmaal bij een golf 4 want een vriend van me heeft dat ook.weet je zeker dat het de kleppen zijn?
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]