VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Wouterp schreef:
Bartaggio schreef:Dit kwam tevoorschijn toen ik met het slot ging kloten. Heb beschermplaatje viel eraf en er zat niet eens een slot meer in. Volgens mij heeft de oude eigenaar het plaatje er gewoon ingekit
dat maakt het nu wel heel makkelijk binnen komen... platte schroevendraaier erin en open is de auto.....
volgens mij zit er geen slot meer in, dus dat word hem dan gelukkig niet
Wouterp schreef:
Bartaggio schreef:Dit kwam tevoorschijn toen ik met het slot ging kloten. Heb beschermplaatje viel eraf en er zat niet eens een slot meer in. Volgens mij heeft de oude eigenaar het plaatje er gewoon ingekit
dat maakt het nu wel heel makkelijk binnen komen... platte schroevendraaier erin en open is de auto.....
Klopt maar goed, zelfs met slot zijn ze binnen 10 seconden binnen ;)
Beste leden , ik kwam ergens laatst wat websites tegen die orginele vw spullen/onderdelen verkocht alleen weet ik deze sites niet meer.. :O ,
wie weet een aantal goede vw websites waar je orginele onderdelen en accessoires kan bestellen?
Bvd!
lennertvdkort schreef:https://www.online-teile.com/volkswagen-ersatzteile/
Al een x of 4 wat besteld!
Mijn injectorcups waren daar even duur als de stealert, maar bij de stealert komt daar nog btw over.
Thanks zo gauw even te zien wel idd een bruikbare site! , had onlangs ook boelm.nl gezien , maar kan me heugen dat ik laatst ook nog een site had gezien die beetje lijkt op die site die jij me net doorgaf maargoed de onderzoek gaat voort :tu:
Ik ben opzoek naar dit onderdeel, of het nummer ervan:

Dit is een Vr6 24v blok, maar volgens mij zou het nagenoeg hetzelfde als een Vr5 moeten zijn.

Afbeelding

Op de tekening is deze nergens te bekennen, heb bijna elke motorafbeelding al opgezocht.

Afbeelding

Nog een vraag, ik zie dat sommige wel en sommige niet een secundaire waterpomp gebruiken bij een swap van vr6/5. Is dit wel aan te raden?

Alvast bedankt!
  • 1
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]