VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
Kan iemand mij vertellen (betreft een Golf 4 uit 2002) met een normale sleutel, of ik die dan om kan zetten naar een zogenaamde klapsleutel? De auto is wel voorzien van automatische deurvergrendeling echter niet op afstand. Sleutel moet nu in 1 van de portieren om de auto te openen. Erg vervelend.

Ook zou ik willen weten of ik aan een achterkantje kan komen van mijn koplamp (rechtsvoor als je er in zit). Nu komt er elke keer vuil en vocht in.

Alvast bedankt!
door Mari
Welkom op het forum...

... wanneer je nu centrale vergrendeling hebt zonder afstandsbediening, dan zal daar met een klapsleutel niets aan veranderen. De functionaliteit (hardware) moet wel aanwezig zijn in de auto om het te kunnen gebruiken.
door Knudde
Ik rij met een lege kat. Wat ik begreep vd keurmeester is dat ze alleen checken of er een kat zit. Ze kijken er niet in en testen hem ook niet. Wellicht dat het ook met de leeftijd vd auto te maken heeft. Mijne is een diesel 2004 Transporter en ik heb geen storingslampjes op m’n dashbord branden
Wie weet waar zogenaamde mk5 look koplampen te krijgen zijn voor een Golf mk4?
Na hier gezocht te hebben op het forum blijken ze erg schaars te zijn.
Afbeelding
Ze staan namelijk nog wel hoog op mijn verlanglijstje :mrgreen:
Ik heb eigenlijk nog nooit van de term Jubi gehoord. Maar na een google sessie ben ik er achter gekomen dat dit de 25 Jarhe editie is. Alleen deze lijken bijna sprekend op de "normale" koplampen, maar dan met mistlicht ingebouwd. En als je specifiek op Jubi lampen zoekt krijg je ze met dubbel knipperlicht :SCRATCH:
door Ndvtje
ik had een vraagje zag namelijk dat jij hoog stond voor oplossen van problemen.
ik heb een golf 5 1.6 uit 2005 benzine nou ging de auto in noodloop naar de garage gebracht hebben ze gasklep laten reviseren en daarna probleem nog niet opgelost de ecu gaf geen 5 volt aan dus die ook laten maken toen was het probleem opgelost nu 4 weken later weer de zelfde problemen zelfde foutcodes...p0698 p0122 p0222 p2122 wat kan ik nog doen
door tijnoo
Bakolie verversen 1.8 cabrio

Correct dat dit de leegloop en niveaulijn zijn?

Als ik de levelplug losdraai komt er meteen olie uit, dus lijkt niet het hoogste punt?

Leegloop
Afbeelding

Vullen/niveau
Afbeelding
Beste forumleden,

Hartstikke nieuw hier, dus bij deze stel ik mij even kort voor:

Ik ben Robert, 28 jaar oud, kom uit Zeeland en rijd een Polo diesel uit 2010 zakelijk als privé auto.

In deze Polo zit een dubbeldin radio met enkel een AUX aansluiting en een SD-card slot, maar ik wil een andere radio met minimaal bluetooth om (veel) makkelijker mijn telefoon te kunnen koppelen.
En ik wil graag speakers achterin hebben en ook deze radio heeft daar geen extra aansluitingen voor.

Aangezien ik niet bekend ben met Volkswagen auto's wil ik graag weten wat voor type radio er nu in zit en wat mijn opties zijn/waar ik op moet letten.
Desnoods een enkel din radio, maakt me niet uit (enkel DIN frame kan ik hier aanschaffen) want ik heb nog een Pioneer DEH-6400BT liggen.
door tijnoo
Vraagje, zijn er bezwaren met het verlagen van een cabrio te opzichte van een gewone auto? Met betrekking tot stabiliteit, chassis e.d. Dingen waar ik rekening moet houden?
  • 1
  • 306
  • 307
  • 308
  • 309
  • 310
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]