VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
ja héél zeldzaam heb ik in belgië ook gekeken op verschillende site's maar helaas.
Er zullen er mischien wel zijn maar dan met te veel km's . denk dat ik meer de kant van duitsland moet opzoeken en dat vind ik wat te ver, dan liever voor een los intrieur . maar die zijn ook vrij lastig te krijgen :)
P5R schreef:Kijk je rubbers van de ophanging maar eens na. :)

Trouwens, welke fittingmaat heeft een golf 2 nu eigenlijk?
En hoeveel traps is een automaat bij een mk2?
H4..
Mijn 1.8 was 3 traps.
ja alleen voor het geluid , maar is het slecht voor de motor ? en verander het koppeling gas moment? Ik wil een wat sportiever geluid uit me diesel ik weet dat niet makkelijk is maar dacht met een dumpvalve voor de pssjt en eventueel een open filter..
Hangt er een beetje vanaf hoe ze er uit zien, maar ik zou niet meer geven dan 4 tot 5 tientjes voor de set. Bouten kosten je minimaal net zoveel, dat komt er dus nog overheen. En bandjes uiteraard...
Welke bandenmaat? Gemiddeld ben je voor een 14 inch bandje toch gauw 60-70euro per stuk kwijt, incl. montage.

Bouten koop je bij automaterialenzaak of bijvoorbeeld een autostyledealer. En als de velgen niet onder een VW hebben gezeten, dan moet je ook nog centreerringen regelen. Ook weer bij automaterialenzaak.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]