- 08 aug 2010 14:07
Centreerringen zijn wel hetzelfde, dus das wel goed (beide 57,1).
Vento 1.8 20VT 220PK
The #1 Online Volkswagen Community
ventodriver schreef:Centreerringen zijn wel hetzelfde, dus das wel goed (beide 57,1).bedankt
CrazyTurk schreef:Kan ik niet gewoon met een vislijn ertussen?
tijnoo schreef:met 1 hand was hij al losCrazyTurk schreef:Kan ik niet gewoon met een vislijn ertussen?
hard wrikken en trekken,
schoonmaken en daarna met ruitenkit weer monteren
Nynie schreef:ben bezig met een tdi ombouw voor mijn mk2 90pk blok. Dit betreft een 1z blok, weet iemand welke grotere turbo daar op kan? 1 van een 110 pk? het is een blok uit een golf 3.als ik het goed heb kan je de turbo van de 110pk erop zetten en een paar slangen anders aansluiten.
Nu kunnen we er makkelijk bij, want het blok ligt nog los.
nieknumaga schreef:ja alleen voor het geluid , maar is het slecht voor de motor ? en verander het koppeling gas moment? Ik wil een wat sportiever geluid uit me diesel ik weet dat niet makkelijk is maar dacht met een dumpvalve voor de pssjt en eventueel een open filter..dumpvalve op een diesel wordt dmv een elektronisch sensor gestuurd wat op je gaspedaal aangesloten wordt.
stij6n schreef:gaat passen maar of het mooi is is een andere vraag.ventodriver schreef:Centreerringen zijn wel hetzelfde, dus das wel goed (beide 57,1).bedankten de 17 inchers? gaat dat passen zonder aanpassingen? auto is (nog) niet verlaagd
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]