VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door TT
wat voor olie gaat er in een versnellingsbak? (en wat raden jullie mij aan?)
door tommievw
oldskoolpolo schreef:Past een 175/60 band op een 4,5j velg waar normaal een 145 band op zit of is dit net te breed?

De 175/60 banden zitten nu op een 5,5j sportvelg, maar wil ze voor de winter op een 4,5j staal gaan gooien, maar past dit of is dit té breed?
dat past hoor, heb op me reserve wiel van me kever ook een 175 bandje liggen, en dat is 4 j
door jellehier
heb je origineel startonderbreking zit er een ring om je stuur heen met daaraan een draad naar een vierkant kastje... dan moet je als je een andere sleutel wilt gebruiken de chip uit je sleutel halen en tegen die ring aan plakken.. je moet wel ff testen of ie goed zit.. anders doet ie het niet..

maar in princiepe kan je op die manier ook andere sleutels dan de originele gaan gebruiken..
door TT
Wat kan er zijn als de auto niet mooi stationair loopt?

Als ik met mijn jetta ('92) bij het stoplicht staat bibbert/trilt deze zeer eritant....
door golf2cleaned
Hey Kenners,

Ik heb net even iets liggen lezen en er staat dat de lasnaden vertint moeten worden. Maar hoe gaat dit in zijn werk? En wat moet er dan precies gedaan worden?

Ik vraag me eigenlijk af. Staan er howto's hier op het forum? Want ben nieuw hier en ben nog beetje aan eht uitzoeken wat er hier allemaal mogelijk is op dit forum. Dus vroeg mij af of er hier howto's staan voor bv. bumpers te monteren achterkleppen cleaned maken, booskijkers vast lassen aan de motorkap en dergelijke.

Alvast bedankt
door Dim
golf2cleaned schreef:Hey Kenners,

Ik heb net even iets liggen lezen en er staat dat de lasnaden vertint moeten worden. Maar hoe gaat dit in zijn werk? En wat moet er dan precies gedaan worden?

Ik vraag me eigenlijk af. Staan er howto's hier op het forum? Want ben nieuw hier en ben nog beetje aan eht uitzoeken wat er hier allemaal mogelijk is op dit forum. Dus vroeg mij af of er hier howto's staan voor bv. bumpers te monteren achterkleppen cleaned maken, booskijkers vast lassen aan de motorkap en dergelijke.

Alvast bedankt
Heey, in de werkplaats vind je verschillende 'how to's' van de onderwerpen die jij noemde, maar niet allemaal dacht ik. Een paar jongens hebben wel links geplaatst van verschillende handleidingen, en die zin behoorlijk nuttig moet ik zeggen! Succes ermee..
door golf2cleaned
Dim schreef:
golf2cleaned schreef:Hey Kenners,

Alvast bedankt
Heey, in de werkplaats vind je verschillende 'how to's' van de onderwerpen die jij noemde, maar niet allemaal dacht ik. Een paar jongens hebben wel links geplaatst van verschillende handleidingen, en die zin behoorlijk nuttig moet ik zeggen! Succes ermee..
Ok. Heb he tmij eens bekeken er kom er toch wel zeer interessante dingen in tegen. :wink:

Bedankt heb ik zeker wat aan.
door jim
ik heb een vraagje is het afteraden om 2dehandse rem klauwen te koopen
door PoloFrank
jim schreef:ik heb een vraagje is het afteraden om 2dehandse rem klauwen te koopen
Moet op zich wel kunnen als ze goed werken, je koopt ook een 2e hands auto met die dingen erop toch? Je moet er alleen wel 110% zeker van zijn dat ze goed werkend van de auto af zijn gekomen, en bij twijfel laten nakijken/reviseren.
door jim
PoloFrank schreef:
jim schreef:ik heb een vraagje is het afteraden om 2dehandse rem klauwen te koopen
Moet op zich wel kunnen als ze goed werken, je koopt ook een 2e hands auto met die dingen erop toch? Je moet er alleen wel 110% zeker van zijn dat ze goed werkend van de auto af zijn gekomen, en bij twijfel laten nakijken/reviseren.
bedankt volgende week ga ik is bij barris langs :)
door jim
en ik heb nog een vraagje kun je een univerzele elektrische ramen kit aansluiten op orginele volkswagen schakelaars of moet je dan aan passen ?

de schakelaars zitten met van die ronde man/vrouwtje stekkers vast aan de kit
door Wouterp
PoloFrank schreef:
zou ze zowieso ff voorzien van nieuwe rubbers en een mooi laklaagje als je ze toch al los heb liggen
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]