The #1 Online Volkswagen Community
oldskoolpolo schreef:Past een 175/60 band op een 4,5j velg waar normaal een 145 band op zit of is dit net te breed?dat past hoor, heb op me reserve wiel van me kever ook een 175 bandje liggen, en dat is 4 j
De 175/60 banden zitten nu op een 5,5j sportvelg, maar wil ze voor de winter op een 4,5j staal gaan gooien, maar past dit of is dit té breed?
golf2cleaned schreef:Hey Kenners,Heey, in de werkplaats vind je verschillende 'how to's' van de onderwerpen die jij noemde, maar niet allemaal dacht ik. Een paar jongens hebben wel links geplaatst van verschillende handleidingen, en die zin behoorlijk nuttig moet ik zeggen! Succes ermee..
Ik heb net even iets liggen lezen en er staat dat de lasnaden vertint moeten worden. Maar hoe gaat dit in zijn werk? En wat moet er dan precies gedaan worden?
Ik vraag me eigenlijk af. Staan er howto's hier op het forum? Want ben nieuw hier en ben nog beetje aan eht uitzoeken wat er hier allemaal mogelijk is op dit forum. Dus vroeg mij af of er hier howto's staan voor bv. bumpers te monteren achterkleppen cleaned maken, booskijkers vast lassen aan de motorkap en dergelijke.
Alvast bedankt
TT schreef:wat voor olie gaat er in een versnellingsbak? (en wat raden jullie mij aan?)80w90
Dim schreef:Ok. Heb he tmij eens bekeken er kom er toch wel zeer interessante dingen in tegen.golf2cleaned schreef:Hey Kenners,Heey, in de werkplaats vind je verschillende 'how to's' van de onderwerpen die jij noemde, maar niet allemaal dacht ik. Een paar jongens hebben wel links geplaatst van verschillende handleidingen, en die zin behoorlijk nuttig moet ik zeggen! Succes ermee..
Ik heb net even iets liggen lezen en er staat dat de lasnaden vertint moeten worden. Maar hoe gaat dit in zijn werk? En wat moet er dan precies gedaan worden?
Ik vraag me eigenlijk af. Staan er howto's hier op het forum? Want ben nieuw hier en ben nog beetje aan eht uitzoeken wat er hier allemaal mogelijk is op dit forum. Dus vroeg mij af of er hier howto's staan voor bv. bumpers te monteren achterkleppen cleaned maken, booskijkers vast lassen aan de motorkap en dergelijke.
Alvast bedankt
jim schreef:ik heb een vraagje is het afteraden om 2dehandse rem klauwen te koopenMoet op zich wel kunnen als ze goed werken, je koopt ook een 2e hands auto met die dingen erop toch? Je moet er alleen wel 110% zeker van zijn dat ze goed werkend van de auto af zijn gekomen, en bij twijfel laten nakijken/reviseren.
PoloFrank schreef:bedankt volgende week ga ik is bij barris langsjim schreef:ik heb een vraagje is het afteraden om 2dehandse rem klauwen te koopenMoet op zich wel kunnen als ze goed werken, je koopt ook een 2e hands auto met die dingen erop toch? Je moet er alleen wel 110% zeker van zijn dat ze goed werkend van de auto af zijn gekomen, en bij twijfel laten nakijken/reviseren.
PoloFrank schreef:zou ze zowieso ff voorzien van nieuwe rubbers en een mooi laklaagje als je ze toch al los heb liggenjim schreef:ik heb een vraagje is het afteraden om 2dehandse rem klauwen te koopenMoet op zich wel kunnen als ze goed werken, je koopt ook een 2e hands auto met die dingen erop toch? Je moet er alleen wel 110% zeker van zijn dat ze goed werkend van de auto af zijn gekomen, en bij twijfel laten nakijken/reviseren.
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]