VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
divided schreef:1. kan je een auto opnieuw laten keuren om een nieuw kenteken te krijgen ?
(zonder iets aan te passen)

2. hoe makkelijk kan je een handmatige cabriokap van een golf 3 openen en er een kaphoes overheen doen ?
1. waarom zou je dat willen?

2. Makkelijk, twee hendels haal je los, klap je hem achterover, hendels weer naar beneden klappen, hoes er overheen vouwen, klaar. 1 minuut werk.
ClemensVento schreef:
divided schreef:1. kan je een auto opnieuw laten keuren om een nieuw kenteken te krijgen ?
(zonder iets aan te passen)

2. hoe makkelijk kan je een handmatige cabriokap van een golf 3 openen en er een kaphoes overheen doen ?
1. waarom zou je dat willen?

2. Makkelijk, twee hendels haal je los, klap je hem achterover, hendels weer naar beneden klappen, hoes er overheen vouwen, klaar. 1 minuut werk.
1. omdat het kan :P staat netter...
Bedoel je dan een compleet nieuw kenteken? Vind persoonlijk een nieuw kenteken op een oude auto een beetje ''cheap'' ogen, lijkt het gelijk zo'n import ding.
Of alleen nieuwe platen? Nieuwe platen kun je zo halen, hoef je niet voor te herkeuren hoor. ALleen de oude even inwisselen/omruilen.
door MONDY
divided schreef:nee een heel nieuw kenteken dus 11abc2 , vraag me gewoon af of het uberhaubt mogelijk is.
op een bestaande auto met kenteken ?
denk niet dat dat mogelijk is als de auto al een NL kenteken heeft.
tenzij de auto uit het buitenland komt en nog ingevoerd moet worden en de letter/cijfer combinaties worden willekeurig uitgegeven.
MONDY schreef:
divided schreef:nee een heel nieuw kenteken dus 11abc2 , vraag me gewoon af of het uberhaubt mogelijk is.
tenzij de auto uit het buitenland komt en nog ingevoerd moet worden en de letter/cijfer combinaties worden willekeurig uitgegeven.
Dus exporteren naar Duitsland en meteen weer importeren naar Nederland 8)

Maar waarom zou je het doen. Vind het zelf geen gezicht op een oudere auto. Net als al die oude mercedessen van 1980 die nu met gloednieuwe kentekenplaten rondrijden. Het lijkt gewoon niet...
door MONDY
ventodriver schreef:
MONDY schreef:
Dus exporteren naar Duitsland en meteen weer importeren naar Nederland 8)

Maar waarom zou je het doen. Vind het zelf geen gezicht op een oudere auto. Net als al die oude mercedessen van 1980 die nu met gloednieuwe kentekenplaten rondrijden. Het lijkt gewoon niet...
als je een NL auto met kenteken exporteert en weer importeerd krijgt hij zijn oude kenteken terug ;)
passen de elect ramen ( motor + mechanishme ) van een Golf 3 1995 5 deurs Combi
in een Golf 3 1992 CL 5 deurs ?
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid