The #1 Online Volkswagen Community
Gman2oo6 schreef:passen de elect ramen ( motor + mechanishme ) van een Golf 3 1995 5 deurs Combimechanisme en motor past wel, let wel erop dat er 2 soorten stekkers zijn voor el. ramen
in een Golf 3 1992 CL 5 deurs ?
deca schreef:hahaa :p ok dan ? welke mk3 heb jij dan wel?gewoon cl 1996 aee
CorradoRoy schreef:Hallo,volgens mij is er vraagbaak boek over G60 modellen.
Ik had een klein vraagje. en hopelijk heeft iemand hier antwoord op.
ben bezig met de restauratie van een Corrado g60. heb er een werkplaatshandboek bij ("bentley" ofzoiets.) maar helaas in het engels (wel digitaal overigens)
bestaat er ook zoiets in het Nederlands?? niet dat mijn engels slecht is, maar sommige "vaktermen" kom ik dus niet uit aangezien ik maar een banketbakkertje ben..
Groeten,
Roy
CorradoRoy schreef:Hallo,Wellicht op www.autoboek.nl
Ik had een klein vraagje. en hopelijk heeft iemand hier antwoord op.
ben bezig met de restauratie van een Corrado g60. heb er een werkplaatshandboek bij ("bentley" ofzoiets.) maar helaas in het engels (wel digitaal overigens)
bestaat er ook zoiets in het Nederlands?? niet dat mijn engels slecht is, maar sommige "vaktermen" kom ik dus niet uit aangezien ik maar een banketbakkertje ben..
Groeten,
Roy
ventodriver schreef:
Wellicht op http://www.autoboek.nl
Ze hebben bijna alles wat er te krijgen is, vraagbaak, Haynes, etc, etc. Als zij het niet hebben wordt het lastig denk ik.
ventodriver schreef: Wellicht op http://www.autoboek.nlZe hebben golf 3 schaalmodellen!
Ze hebben bijna alles wat er te krijgen is, vraagbaak, Haynes, etc, etc. Als zij het niet hebben wordt het lastig denk ik.
Nynie schreef:Na het inbouwen van 1z blok in mijn mk2 blijkt dat de sleutel voor de blok toch wel erg oud is.gewoon een kl;apsleutel halen met de juiste sleutelbaard.
Weet iemand waar ik deze om kan laten zetten voor een nieuwe sleutel? Liefst een klapsleutel![]()
Omgeving R'dam cq Gouda. Alvast bedankt.
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]