VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
bijna zeker dat het past. Moet je kijken op HBASE, onderdelen site, kijken of de mechanismen hetzelfde onderdeel nummer hebben bij beide auto's
Hallo,

Ik had een klein vraagje. en hopelijk heeft iemand hier antwoord op.

ben bezig met de restauratie van een Corrado g60. heb er een werkplaatshandboek bij ("bentley" ofzoiets.) maar helaas in het engels (wel digitaal overigens)

bestaat er ook zoiets in het Nederlands?? niet dat mijn engels slecht is, maar sommige "vaktermen" kom ik dus niet uit aangezien ik maar een banketbakkertje ben..

Groeten,

Roy
door MONDY
Gman2oo6 schreef:passen de elect ramen ( motor + mechanishme ) van een Golf 3 1995 5 deurs Combi
in een Golf 3 1992 CL 5 deurs ?
mechanisme en motor past wel, let wel erop dat er 2 soorten stekkers zijn voor el. ramen
Wat je laat zien is een rallye front
Dus slotplaat - grill - koplampen

Past ook op een 87 jetta met dunne bumpers maar zón set is wel prijzig te noemen
Reken voor de complete set zón 750 euro kan soms iets meer zijn ligt aan de staat van alles ;)
door MONDY
CorradoRoy schreef:Hallo,

ben bezig met de restauratie van een Corrado g60. heb er een werkplaatshandboek bij ("bentley" ofzoiets.) maar helaas in het engels (wel digitaal overigens)

bestaat er ook zoiets in het Nederlands?? niet dat mijn engels slecht is, maar sommige "vaktermen" kom ik dus niet uit aangezien ik maar een banketbakkertje ben..

Groeten,

Roy
volgens mij is er vraagbaak boek over G60 modellen.
CorradoRoy schreef:Hallo,

Groeten,

Roy
Wellicht op www.autoboek.nl

Ze hebben bijna alles wat er te krijgen is, vraagbaak, Haynes, etc, etc. Als zij het niet hebben wordt het lastig denk ik.
door MONDY
Nynie schreef:Na het inbouwen van 1z blok in mijn mk2 blijkt dat de sleutel voor de blok toch wel erg oud is.
Weet iemand waar ik deze om kan laten zetten voor een nieuwe sleutel? Liefst een klapsleutel :E

Omgeving R'dam cq Gouda. Alvast bedankt.
gewoon een kl;apsleutel halen met de juiste sleutelbaard.
dan met klapsleutel naar een slotenmaker de sleutel laten kopieren.
je kan dan je responder ( chippie ) overzetten van je oude naar de kalpsleutel als je startblokkering hebt
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]