VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door tijnoo
als ik me motor kap open heb en ik zet men contact aan, dan begint er een relais snel te tikken (ongeveer 4 keer in een seconde) dat relais zit linksachter onder de moterkap vrij bovenaan.

waar zou dit voor zijn ?

golf 3 1.9 tdi

Groetjes :)
CrazyTurk schreef:Heb gemerkt dat me stuur best trilt bij hoge snelheiden ~120km/u

wat zou de oorzaak zijn?
meest voor de hand liggende is, dat je wielen uitgebalanceerd moet worden :tu:
maar er kunnen meer oorzaken voor zijn.
door MONDY
tijnoo schreef:als ik me motor kap open heb en ik zet men contact aan, dan begint er een relais snel te tikken (ongeveer 4 keer in een seconde) dat relais zit linksachter onder de moterkap vrij bovenaan.

waar zou dit voor zijn ?

golf 3 1.9 tdi

volgens mij is het dat ding wat naast he ditributiekap ronddraait. ( dacht ik )
bij mijn oude tdi tikte hij ook.
vwgolfIV-special schreef:
CrazyTurk schreef:Heb gemerkt dat me stuur best trilt bij hoge snelheiden ~120km/u

wat zou de oorzaak zijn?
meest voor de hand liggende is, dat je wielen uitgebalanceerd moet worden :tu:
maar er kunnen meer oorzaken voor zijn.
zitten net nieuwe banden eronder en het probleem is pas gekomen denk ik.

Of het komt omdat ik stoeprand schade heb gemaakt?
Ze waren wel gebalanceerd tijdens het monteren van de banden. Het reed gewoon goed. Maar ik weet niet of het aan die stoeprand lag. Want daarna heb ik een lange tijd niet op de snelweg gereden. Hoe kan ik zien of die krom is? Want die klap was niet zo erg. Ik schaafde gewoon een randje van de velg
Vandaag ook maar eens aangemeld op het vwforum! Ben sinds een maandje trotse eigenaar van een Golf V 1.6 FSI comfortline!

Nu wil ik hieraan wel wat kleine dingetjes veranderen, zoals met name het geluidssysteem wat bij mij niet geweldig is (er zitten bijv. alleen speakers in de voordeuren en in de achterpanelen zit niks)

Ik hoor graag van jullie!
door Kuifje
Een goede avond,

Zijn een Westmoreland gril en de koplampen die hierbij horen te monteren op en Europese slotplaat? Of heb je ook echt de slotplaat nodig om alles fatsoenlijk te kunnen monteren?

Bij voorbaat dank!
CrazyTurk schreef:Ze waren wel gebalanceerd tijdens het monteren van de banden. Het reed gewoon goed. Maar ik weet niet of het aan die stoeprand lag. Want daarna heb ik een lange tijd niet op de snelweg gereden. Hoe kan ik zien of die krom is? Want die klap was niet zo erg. Ik schaafde gewoon een randje van de velg
Als het niet al te hard is gegaan zal hij niet krom zijn hoor ;)
door tijnoo
MONDY schreef:
tijnoo schreef:als ik me motor kap open heb en ik zet men contact aan, dan begint er een relais snel te tikken (ongeveer 4 keer in een seconde) dat relais zit linksachter onder de moterkap vrij bovenaan.

waar zou dit voor zijn ?

golf 3 1.9 tdi

volgens mij is het dat ding wat naast he ditributiekap ronddraait. ( dacht ik )
bij mijn oude tdi tikte hij ook.

bij stilstaande motor :)
ik zie op MP een golf 3 tdi langs komen met 314000 km op de teller met het woord total er nog boven. ik dacht dat deze bij 300000 altijd terug naar 0 gingen ..
hoe zit dit exact ?
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]