VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
slijp jij maar een stuk van je veer af hoor. niemand kan dat maar jij kan dat vast wel jochie :)

NIET doen, de onder kant is idd recht zodat die in de schotel valt en recht op staat. waarom niet gewoon setje veren halen. en trouwens hoe haal je ze er af?? zonder een veerspanner neem ik aan whaha succes dan he :D
tijnoo schreef:iemand die het kan besvestigen van een golf 3 ?
ik heb et een tijdje geleden gedaan met golf 2 veren, maar dat zijn dezelfde als die van een mk3

richardhuiveneers schreef:niemand kan dat maar jij kan dat vast wel jochie :)
het is wel te doen, enigste nadeel is dat tie dan niet niet stug is en daardoor gaat zweven en aanlopen
tijnoo schreef:dat zie je bij de apk toch haast niet ? en de veer heeft toch geen rechte ring aan de onderkant ? volgesmij pastte die gewoon precies in de schotel? of zit ik ernaast :)
Meestal ligt de veer daarna los.
Voor apk mag een veer niet gebroken zijn. zou je de breuk recht slijpen en zwart spuiten, dan mag je hem niet erop afmelden. MIts de veer daarna nog deugelijk bevestigt is.
Verstandig? Nee niet echt. maar het gebeurt natuurlijk wel vaak zat
door tijnoo
richardhuiveneers schreef:slijp jij maar een stuk van je veer af hoor. niemand kan dat maar jij kan dat vast wel jochie :)

NIET doen, de onder kant is idd recht zodat die in de schotel valt en recht op staat. waarom niet gewoon setje veren halen. en trouwens hoe haal je ze er af?? zonder een veerspanner neem ik aan whaha succes dan he :D
wat is dit nou voor een achterlijke reactie, k ben geen 12?
ff kleine vraagje: Ik wil Nieuwe slotbouten kopen voor mijn golf mk5 1.6fsi maar nu kan je kiezen bij MCgard kiezen uit 12x1,5 en uit 14x1,5 welke moet ik hebben dan?
En uit de lengte heb je ook een ruime keuzen weet iemand welke lengte?

alvast bedankt :tu:
tijnoo schreef:maar okee niet verstandig dus ik had men veren onlangs allemaal eronderuit maar was vergeten te kijken vandaar.. bij me ouwe corsa kon het wel!
Bij je golf kan het ook, het is alleen nie verstandig/veilig....
Ik heb waarschijnlijk wel een setje verlagingsveren voor je te koop volgende maand ;)
tijnoo schreef:zou ik men golf 3 kunne verlagen door van alle4 de veren 1 spiraal rondje af te slijpen ? hoe veel lager zou ie dan gaan ?:)
dat is echt de domste actie die je kunt doen. Die veren hebben een bepaalde karakteristiek, die je volledig vernaggeld als je er een stuk afslijpt. En daarbij, als ze bij de apk zien dat er iets van af is dan is het gewoon afkeur. We hebben vaak genoeg auto's op het werk waarbij er een deel van de veer mist op het uiteinde en dat is echt afkeur. Doe je het heel netjes en is het niet te zien, dan kom je wel door de keuring.

Maar voor je eigen veiligheid zou ik er niet aan beginnen. Scoor dan voor een paar euro een setje verlagingsveren.
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 314

Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]

lamp_icoontje.png Is dit het lampje wat aan is […]

Tiguan e hybrid

Dat nog niet, ik dacht misschien dat meerdere pers[…]

Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]