- 29 nov 2010 01:10
je moet niet moeilijk nadenken dat is mijn motto 

Mini Cooper Countryman S
The #1 Online Volkswagen Community
Eshy schreef:Klopt het dat de airbagmelding op de tellerklok uit te schakelen is met VAGcom?Niet ongeduldig, maar volgens mij heeft nog niemand deze echt gezien
Een vriendin van me heeft een sportstuur ge-installeerd, en is dus nu haar airbag kwijt. Maar nu blijft dus wel constant die waarschuwing branden. Gaat overigens om een Seat Arosa (mk1? Met die rechthoekige koplampen, niet die 'kwade' 'nieuwe' blik)...
Eshy schreef:volgens mij kan je het idd uitzettenEshy schreef:Klopt het dat de airbagmelding op de tellerklok uit te schakelen is met VAGcom?Niet ongeduldig, maar volgens mij heeft nog niemand deze echt gezien
Een vriendin van me heeft een sportstuur ge-installeerd, en is dus nu haar airbag kwijt. Maar nu blijft dus wel constant die waarschuwing branden. Gaat overigens om een Seat Arosa (mk1? Met die rechthoekige koplampen, niet die 'kwade' 'nieuwe' blik)...
stalker schreef:Wat betreft de airbagfunctie in vagcom ---- is niet uit te schakelen, alleen storingsindicatie resetten.Kijk daar heb ik wat aan!
Wat je moet doen is een overbruggings weerstand in de stekker steken in je stuurkolomkap.
Hier zit dus normaal je airbag op aangesloten.
Deze stekker met weerstand erin kan je ook kopen bij de dealer.
Dan de melding resetten met vagcom en dan blijft ie ook weg.
De passagiers airbag als je die hebt zal dan wel in werking blijven.
Ik ben sinds deze week in het bezig van een golf 8[…]
Na al lang niet meer hier geweest te zijn na de go[…]
... ik heb geen uitleg gekregen, dus ben gewoon a[…]