VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen luchtgekoelde auto's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#598373
Weet iemand het verbruik van een VW Kever uit 1975 weet de motorinhoud niet, dus graag meerdere gegevens???
ik heb namelijk een auto op het oog, maar zou graag het verbruik willen weten, dit kan ik nergens vinden, dus vandaar een vraag aan u/jullie.

:D alvast bedankt leute :D
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#598382
oke, bedankt, heb geen idee hoe het werkt... bedankt
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#598407
Weet iemand het verbruik van een VW Kever uit 1975 weet de motorinhoud niet, dus graag meerdere gegevens???
ik heb namelijk een auto op het oog, maar zou graag het verbruik willen weten, dit kan ik nergens vinden, dus vandaar een vraag aan u/jullie.

owja, en waar moet je op letten als je een vw kever koopt, wat zijn de zwakke punten, kan je nog makkelijk aan onderdelen kopen of word het dan heel duur???


:D alvast bedankt leute :D
mega veel vragen dus;) hopen op antwoord
Gebruikersavatar
door hawkeye
#598436
Als je een Kever koopt, zoek er dan een die b.v. gerestaureerd is, want een Kever in goede originele conditie lijkt mijn inziens erg zeldzaam, een in goede staat verkerende Kever is niet goedkoop, er zijn voorbeelden genoeg te vinden, in het oosten van het land zit er b.v. een: Schipper automobielen, die heeft een flink aantal gerestaureerde Kevers staan.
Gebruikersavatar
door roberto
#598456
verbruik van een kever is gemiddeld 1 op 10, maar zo'n auto koop je niet op verbruik toch? Als het een puntgave kever is en hij verbruikt 1 op 2 had ik m alsnog gekocht, behalve als het een daily wordt natuurlijk :P
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#598658
het word een auto voor dagelijks gebruik...

maar 1 op 10 is wel prima te doen :D toch niet heel veel km van plan te rijden

hoe zit het trouwens met Old Timers... ik weet dat daar een aparte regeling mee is wat betreft Old Timer Verzekering en Wegenbelasting... zijn er nog meer ''voordelen''
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#598749
weinig, je hebt me overtuigt... ga z.s.m langs de betreffende dealer ;)
door vwgeek
#692509
kijk gewoon via marktplaats restauratie zegt ook niks of je moet er foto s bij hebben van het werk dan kan je zien of het goed gedaan is
succes ermee
en bekijk de motor inhoud zal ook bepalend zijn voor verbruik
Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan ui[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

oliedruk is te laag maar de pomp sluiten ze uit? V[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]