VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Erik-Jan
#695811
volgends mij zijn alle auto's van 95 en ouder verplicht het te hebben, alles daaronder mag het, maar kan het volgends mij niet verplicht worden gesteld...
door Goose
#706889
je auto is onterecht goedgekeurd,alleen om het feit dat je achter geen reflectoren had....(ze zitten ook niet in de lampen,)
De mistachterlicht hoeft niet te werken (vanaf bouwjaar 98 meen ik)
De kleuren moeten kloppen,verlichting en remlicht-rood,richtingaanwijzer-rood of oranje.
Het glas is groen,en dat mag,want ze zijn niet gespoten
Gebruikersavatar
door dkeune
#706907
mag je voor de apk ledjes als stadslicht in de kleur van de xenon? gaat om een golf 3 van '95

gr dennis
Gebruikersavatar
door HunterG40
#707133
dkeune schreef:mag je voor de apk ledjes als stadslicht in de kleur van de xenon? gaat om een golf 3 van '95

gr dennis
Ik heb dit al bij 3 auto's gehad (ook bij golf 3) en ben altijd goed gekeurd, dus lijkt me geen probleem 8)
Gebruikersavatar
door ArjenE
#707199
moet je bij een nieuwe apk keuring ook je oude apk-bewijs meenemen?

(kan hem namelijk nergens meer vinden) :roll:
Gebruikersavatar
door Jimmy
#707201
Ik heb een dichtgelaste motorkap (dus geen sproeiers en luchtsleuven). Ben je voor de apk verplicht een sproeier te hebben??
Gebruikersavatar
door Tim
#707204
ArjenE schreef:moet je bij een nieuwe apk keuring ook je oude apk-bewijs meenemen?

(kan hem namelijk nergens meer vinden) :roll:
Ja, die hoor je na mijn weten in te leveren bij afgifte nieuwe apk.
Gebruikersavatar
door TCD
#707205
Jimmy schreef:Ik heb een dichtgelaste motorkap (dus geen sproeiers en luchtsleuven). Ben je voor de apk verplicht een sproeier te hebben??
Ja is verplicht
Gebruikersavatar
door DennUS
#707227
Timmie schreef:
ArjenE schreef:moet je bij een nieuwe apk keuring ook je oude apk-bewijs meenemen?

(kan hem namelijk nergens meer vinden) :roll:
Ja, die hoor je na mijn weten in te leveren bij afgifte nieuwe apk.

nee, hoef j eniet in te leveren.....
alleen je kenteken deel 1 mee nemen :wink:
Gebruikersavatar
door AntiAlfa
#707229
TCD schreef:
Jimmy schreef:Ik heb een dichtgelaste motorkap (dus geen sproeiers en luchtsleuven). Ben je voor de apk verplicht een sproeier te hebben??
Ja is verplicht
Tijdens de apk even op ieder wisser een slangentje binden :wink:
Gebruikersavatar
door DennUS
#707230
Bij mijn vriendin op de vento staat op de kenteken platen een eentje op, en op de kenteken papieren duplicaat code: 01


Mag ik als ik nieuwe luxe kenteken platen bestel, die 1 weg laten ??? Ik heb het bij ons op het werk gevraagd maar dat was allemaal een beetje onduidelijk, mijn baas zei dat het vanaf 2003 verplicht was, maar dat hij het ook niet helemaal 100% zeker wist,
Gebruikersavatar
door AntiAlfa
#707234
Je moet je oude plaat inleveren dus geeft het GIAK punt de nieuwe platen nooit mee zonder ééntje, omdat ze niet overeen komen met de oude platen :wink:

Daar hoof je het RDW niet voor na te lezen :(
Gebruikersavatar
door DennUS
#707252
okeej, dus kan ik gewoon luxe kenteken platen bestellen zonder dat ik daar na die tijd problemen mee krijg?? bijv met apk :roll:
Gebruikersavatar
door AntiAlfa
#707382
Dennuz schreef:okeej, dus kan ik gewoon luxe kenteken platen bestellen zonder dat ik daar na die tijd problemen mee krijg?? bijv met apk :roll:
Je kunt ze wel bestellen zonder 1tje, maar het bedrijf dat de platen maakt geeft ze niet mee. want je moet de oude inleveren en die zijn met 1tje.

Kortom ook de luxe platen moeten met een 1tje.

:wink:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 121

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.